• Bumlis

Billiga presentpåsar - var??

Nu är jag i farten med att posta nya trådar. Denna gång undrar jag om någon vet var man kan få tag på inte-så-dyra presentpåsar. Behöver runt 50 st. Får gärna vara i vanligt papper, vitt eller brunt. Jag kan inte hitta nåt billigt på nätet!

• Svar på tråden Billiga presentpåsar - var??
  • WifeJune2009

Har du kollat pappershandlare, och t ex åhlens som brukar ha bra rätt billiga? Svanströms? Panduro?

• Bumlis

Ja, Svanströms och Panduro har jag ju inte kollat.

WifeJune2009 skrev 2008-11-28 21:26:41 följande:
    Har du kollat pappershandlare, och t ex åhlens som brukar ha bra rätt billiga? Svanströms? Panduro?
  • Aikmansgirl

Bor du i Stockholm? I så fall kan jag rekommendera Partystore på Sveavägen, vi köpte våra presentpåsar där för 5 kr/styck, du kan se bild i min blogg under kategorín bröllop. Det fanns många olika färger och snören till.

• Bumlis

Åh, utmärkt. Ska kolla det när jag är i Sthlm. Tack!

Aikmansgirl skrev 2008-11-28 21:43:43 följande:
    Bor du i Stockholm? I så fall kan jag rekommendera Partystore på Sveavägen, vi köpte våra presentpåsar där för 5 kr/styck, du kan se bild i min blogg under kategorín bröllop. Det fanns många olika färger och snören till.
  • WifeJune2009

5 kr är superbilligt, vilket bra råd!

• Aikmansgirl

Lägger in en bild i mitt galleri här på Bröllopstorget på påsarna vi köpte, vi valde röda, det fanns silver, rosa, gröna, guldiga mfl., vi valde samma färg på snöret som på påsen =)

• Bumlis

Aha! Tack.
    Jag kollar lite på ebay, för jag vill gärna ha så mycket som möjligt att göra innan bröllopet.
    Tänkte på papperspåsar som jag embossar ett "tack" på och skriver en liten text på. Har ju införskaffat både en massa pennor, pulver och till och med en värmepistol.

Aikmansgirl skrev 2008-11-29 13:09:01 följande:
    Lägger in en bild i mitt galleri här på Bröllopstorget på påsarna vi köpte, vi valde röda, det fanns silver, rosa, gröna, guldiga mfl., vi valde samma färg på snöret som på påsen =)
Svar på tråden Billiga presentpåsar - var??