• 080101

    Visa mig era inbjudningskort

    Hej vi ska snart bestämma hur våra inbjudningskort ska se ut o jag har verkligen ingen aning. Vet inte heller vad man skriver i dem. Snälla visa mig hur era ser ut :)
    TACK!

  • Svar på tråden Visa mig era inbjudningskort
  • MolsonCanadian

    Really?
    Det tar jag som en klar komplimang från pysseldrottningen.

    Somliga har tur. Vet inte hur det blir med stämplandet jag. Får se hur det blir om man "bara" skriver ut i färg.


    Hemlig2009 skrev 2008-12-15 17:42:36 följande:
    Mycket fina tycker jag! Glömde berätta att jag nu kommer få två stämplar då det första företaget hörde av sig med tusen ursäkter och skickar en utan kostnad. Tog den lite mindre.
  • Hemlig2009

    Oh no! Jag är ingen pysseldrottning! Jag gör mig dum och går och frågar i pysselbutikerna istället. Då blir de så snälla och talar om precis hur man kan göra.


    MolsonCanadian skrev 2008-12-15 17:50:08 följande:
    Really?Det tar jag som en klar komplimang från pysseldrottningen. Somliga har tur. Vet inte hur det blir med stämplandet jag. Får se hur det blir om man "bara" skriver ut i färg.
  • MolsonCanadian

    Äsch då... jag som tänkte ha dig som måttstock för betyget så jag vet att de går att använda.


    Hemlig2009 skrev 2008-12-15 17:55:34 följande:
    Oh no! Jag är ingen pysseldrottning! Jag gör mig dum och går och frågar i pysselbutikerna istället. Då blir de så snälla och talar om precis hur man kan göra.
  • Hemlig2009

    Ha ha... Måttstock vet jag inte, men vi kan använda varandra som smakråd.

    Nu har vi blivit väldigt OT här. Sorry...


    MolsonCanadian skrev 2008-12-15 18:03:07 följande:
    Äsch då... jag som tänkte ha dig som måttstock för betyget så jag vet att de går att använda.
  • gusdanima

    Jätte fina inbjudningskort MolsonCanadian och Teapot!

    Nu kan ni se mina om ni vill. Skickades ut igår, så ska finnas hemma hos alla gäster idag förhoppningsvis... Har fått höra av några att de kommit fram iaf...
    Lite svårt att se vad det står på fotona, men eftersom pappret glittrar var det svårt att ta bättre kort än så. Finns i mitt galleri:
    www.brollopstorget.se/hem/gusdanima/galleri.php

  • MolsonCanadian

    Tack! Det behövde jag höra.

    Jag får inte upp din länk. Det står "Obehörig åtkomst".


    gusdanima skrev 2008-12-15 19:02:39 följande:
    Jätte fina inbjudningskort MolsonCanadian och Teapot!Nu kan ni se mina om ni vill. Skickades ut igår, så ska finnas hemma hos alla gäster idag förhoppningsvis... Har fått höra av några att de kommit fram iaf...Lite svårt att se vad det står på fotona, men eftersom pappret glittrar var det svårt att ta bättre kort än så. Finns i mitt galleri:www.brollopstorget.se/hem/gusdanima/galleri.p...
  • Teapot

    Kommer inte åt ditt galleri ju!

    Blivande mrs Walker: vi ska också ha vår fest på La Cuvée!


    gusdanima skrev 2008-12-15 19:02:39 följande:
    Jätte fina inbjudningskort MolsonCanadian och Teapot!Nu kan ni se mina om ni vill. Skickades ut igår, så ska finnas hemma hos alla gäster idag förhoppningsvis... Har fått höra av några att de kommit fram iaf...Lite svårt att se vad det står på fotona, men eftersom pappret glittrar var det svårt att ta bättre kort än så. Finns i mitt galleri:www.brollopstorget.se/hem/gusdanima/galleri.p...
  • gusdanima

    hmm...hur gör man då? Jag har ju lagt upp bilderna och kryssat i att de ska vara åtkomliga i allmänna galleriet... ska man göra nåt mer?

  • gusdanima

    hmm...hur gör man då? Jag har ju lagt upp bilderna och kryssat i att de ska vara åtkomliga i allmänna galleriet... ska man göra nåt mer?

  • Teapot

    gudanima: Men så fina! Avis...

  • gusdanima
    Teapot skrev 2008-12-15 21:37:17 följande:
    gudanima: Men så fina! Avis...
    Vad roligt att du tycker det!
    Ja, vad ska man ägna sina kvällar åt nu då när allt det roliga pysslandet med inbjjudningar är klart? Måste ha ett nytt projekt helt enkelt!
  • Blivande mrs walker

    Ja dina var ju helt fantastiska gusdanima! Otroligt proffsiga!

Svar på tråden Visa mig era inbjudningskort