Göteborgsbrudar del:4
Heeeej!! Där va jag snabb, eller hur!?
Heeeej!! Där va jag snabb, eller hur!?
Åh, ny nickbild! Fin! Har du kollat in våra skojkort i galleriet? ;.D
Hej på er!
Tack Ajjse!
Hej!
Kasst, men som vanligt vet jag inte förrän då om jag kan. Hmmm!
Om ngn vill så kan ni kika in på vår hemsida: ingelaochniclas.weddingannouncer.com och kika på bilder.
Goder morgon alla sköna Göteborgsbrudar!
Fru Trul: Haha, jag "kopplade" (vitsigt ) inte riktigt först och tänkte "torkhuven. Jisses, nu börjar man nog bli senil.
hej hej! Mannen kommer hem seeent i kväll igen. Inget att göra åt saken. Hoppas på bättring till jul.
Ha det så mysigt, ni som(ev) träffas ikväll.
Oj, så tyst det är här nuförtiden.
Alla fruar har fullt upp.
Ja, det kan man fråga sig... Har ni träffats på ?
Har gjort MR för ett par v sedan och fick beskedet att jag har några st diskbråck. Både i nacken och ländryggen. Kul Not. Bra att veta i alla fall.
Fru Trul: Steloperation. Inte bra... Förhoppningsvis ska jag träffa smärtläkare. Har med största sannolikhet Fibro också, så det blir lite mkt på en gång.
Hur är det med dig?
Synd att alla droppat av härinne!
12 dagar i rad?? Du behöver lugn & ro förstår jag...
Steloperation är lite som Rysk roulette eftersom det inte alltid blir bra, utan det kan tom bli sämre. Då är det liksom kört. Jag känner 2 st killar under 40 år som båda är stelop i ryggen och ingen av dem kan jobba idag. De har hemsk värk hela tiden. Så jag tvekar naturligtvis.
Önskar alla en God fortsättning!
Håller tråden på att "dö ut"??
Ghaa! Skrev ett inlägg som försvann.... Skriver senare. Kramiss
Jag hoppas jag kan haka på nästa v. Men som vanligt så vet jag inte hur N. jobbar. Han arbetar från morgon-sen kväll nu. Även helgerna. Ibland är han hemma och lägger Lisa och åker igen osv...
Ha en skön helg alla brudar!
Halloj!
Jag är mkt ute på BT, mest i "tanttråden" . Jag tror att det blev tyst i tråden delvis av att TS = Mizty inte är här så mkt längre.
Lite synd. Kom tillbaka alla brudar!!
Jag har fått förlängd sjukskrivning (feb ut) och ska till neurologen i feb också.
Vi hörs igen!
Håller med, ingen skillnad alls. Många säger att det är SÅ fantastiskt, men jag fattar inte vad som skulle bli annorlunda. *trög?*
Mizty får komma tillbaka nu, eller hur!
Mmmmmm, vi promenerade runt Härlanda tjärn. Inte så backigt = bra för ryggen.
www.familjeliv.se Jag trivs bättre hääär....
Jo, jag heter samma.
Ngn som vet vart Mizty tagit vägen? Är hon BARA fru nuförtiden?