September 2009 del 2
Hej på er!
Vår andra tråd stängdes och jag har inte hittat nån ny så jag startar en ny här.
Här är vår gamla
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3064867.html
Så nu kan vi prata vidare om allt och inget...
Hej på er!
Vår andra tråd stängdes och jag har inte hittat nån ny så jag startar en ny här.
Här är vår gamla
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3064867.html
Så nu kan vi prata vidare om allt och inget...
Hallå Brudar!
Var har ni tagit vägen???
Spännande med Abba... KOmmer du fram till nåt bra. Själv sitter jag på jobbet och funderar över klänning. Bra å jobba natt ibland Funderar på att köpa en kinaklänning men det är så svårt att bestämma frn vem för man fr å många olika åsikter om företagen hela tiden... Men men
Ja, det står lite stilla här med. Det är mkt ändå som ska göras så här innan jul. Jobbigt när ni inte hinner träffas så mkt. Så har vi oxå haft ett tag men nu är det bättre och så åker vi till NY på tisdag och då får massor av tid istället
Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en bra dag trots examen
Kram
Oj, det var starkt jobbat av er!
endless love skrev 2008-12-08 11:50:38 följande:
Behöver lite hjälp från er tjejer... Har tre klänningar i mitt galleri (den 4:e röda är inte med i omröstning)
Vilken tycker ni?
Hallå på er!
Nu är jag hemkommen från New York och inga brudskor hittade jag. Så man kan ju undra hur jag ska hitta ngr här om jag inte hittade ngr där...
Tror jag har hittat ngr på pernillasbrudbutik.se faktiskt nu idag.
Nej, jag vill inte ha ngr klassiska brudskor utan blåa satin skor... Har en bild därav så svårt att hitta. Har så konstiga fötter dessutom
Samma datum som vi!!
N.Y var bara bra, massor av folk...
endless love skrev 2008-12-18 23:11:05 följande: