Nervös!!!! OT!!
JEJ!!!!!!!!
JEJ!!!!!!!!
joo det känns ok faktiskt!!! Har inte haft ett SÅNT sjukt röksug, utan det är mest mitt humör som varit helt vansinnigt. men är lite gladare och lugnare nu..
Men självklart får jag suget då och då.. Konstigt vore det annars.
Om jag jämför denna gång med förra gången jag försökte sluta röka så är denna 100 ggr jobbigare!!
suget kan ju komma i måååånga år!!
Men man ska visst lära sig att hantera det..
Har du försökt sluta förut?
Ja men det är ju samma som en nykter alkoholist..
Jättebra!!!
jaaaa fy! Det där är jag såååå rädd för.. Har precis gått ner 31 kilo efter att jag fick min dotter för 8 månader sen.
Och nu har jag ersatt ciggarna med ost! haha.. Så jag kommer väl gå upp dessa 31 kilon över jul bara!
haha.. Mjoo men jag har en märklig förbränning. Alltid smal som en sticka men så fort jag blir gravid så säger det PANG!!! Gick ner 45 kilo efter sonen..
Men tack igen!!
Jag har ju slutat nu!! Sen är det svåra att inte börja igen.
Ja dessa Champix.. Jag mår inge vidare. Har haft migrän varje kväll. Känner att jag är på väg in i en väldig deppsvacka.
Man ska ta dom i ca 3 månader.. Men jags ka till läkaren igen om ca 2 veckor så vi ska prata mer då.
Huvudvärken KAN ju kanske bero på att allt nicotin är borta plus att jag i samband med detta har slutat dricka kaffe också. Drack ca 5-8 koppar/dag innan och nu INGEN.
Jo det hade jag ju gärna gjort om dotra ville sova me!!