Nervös!!!! OT!!
haha JAAA vilken bra idé!!
haha JAAA vilken bra idé!!
Ja usch!! När jag rökte (haha kul att säga så) så fimpade jag ordentligt och kastade i papperskorg! Självklart noga med att den var helt SLÄCKT innan.. Fanns ingen papperskorg så la jag dom i plasten på paketet och kastade när en papperskorg dök upp!
Hmm 12 eller 13 dagar!
Nu är det faktiskt inte särskillt jobbigt ens måste jag säga.
Vadå? Äter du dom och ska sluta om 4 dagar??
Alltså eftersom du inte direkt försökt sluta tidigare så ska du INTE ta dom nu!
Läkare skriver ju inte ut dom till någon som aldrig ens försökt sluta röka. Och så gör dom ju av en anledning. Biverkningslistan görs låååång.
Nej, sätt ett datum och ge dig FAN på att sluta då. Ha plåster hemma eller tuggummi att bara ta i nödfall! Om du får ett abstinensanfall. Man ska inte hålla på at ta sånt där jämt. Då blir man beroende av tuggummina ist.
Ja på mig har dessa hjälpt MYCKET! Jag känner en enorm skillnad faktiskt..
Ja man ska ju äta dom i olika styrkor också,.. Så det är inte bara att äta.. Men jag tror du grejar detta utan en massa piller!!!
Fast nu är mitt abstinens helt borta! Inte jobbigt längre! Alltså, JAG KLARADE DEEEET!!!
Jag känner mig helt oberoende nu! Känner mig inte som en rökare.
Tänk va snabbt det gick!
Om jag klarar att sluta röka så kan ta mig fan VEM som helst klara det!
Ja och var beredd på att det KOMMER va vidrigt jobbigt ibland!! Då är det väldigt lätt att tänka: äh va faaan jag skiter i detta. Nu går jag o köper cigg. Jag slutar sen för jag klarar det inte nu!
Man har ALLTID en ursäkt. Ja det är viiiidrigt jobbigt. Jag har mått riktigt dåligt här, men det går verkligen över!
Jaa fan.. Jöka! Måste jag börja göra!! Stackars karln!!
hoho njae kanske inte. Men lite får han väl tåla om han ska få komma till?!!?