Nervös!!!! OT!!
Ja och fatta hur mycket pengar man sparar!!! Man får jävligt mycket för 100:- om man INTE köper cigg!
Ja och fatta hur mycket pengar man sparar!!! Man får jävligt mycket för 100:- om man INTE köper cigg!
Du GREJAR det!!! Skriv till mig så fort du känner panik!!!!!
Inboxa om du vill..
Jag har mycket att säga.
Alltså även om man inte får cancer så får man GARANTERAT någon sjukdom av ciggarna!! Kol är ju väldigt vanligt. Har man en gång fått kol så blir man aldrig av med det!! Ju längre sjukdomen går desto svårare blir det att andas.. Bläää..
NEJ till äckelpäckel i lugorna!
JA till frasvåfflor med sylt och grädde som jag ska göra nu!!
MYCKET bra!! 12 timmar är en jävligt rba start!!
Detta med kaffe är lite skumt.. När jag är riktigt röksugen så HJÄLPER det faktiskt med lite kaffe. Men jag har nu ändå nästan slutat helt med kaffet också. Har bara blivit så.
Men du. Jag tycker faktiskt du ska köpa hem lite plåster att ha i nödfall.. Det är bra mycket bättre att du slänger på ett plåster om det krisar ordentligt än att köpa cigg.. Och JAAA det kommer krisa extreeeemt.. Många ggr..
Köp morötter och skala och lägg i vatten i kylen bara. Så tar du en sån varje gång du blir sugen.. DET blir du inte tjock av. Jag gjorde dock inte så utan jag har gått upp 3 kilo på 3 veckor.
Jo man tänker på det HELA tiden i början! I typ 3 dygn är det allt man tänker på!!
Sen kommer du märka att det går längre och längre mellan de gångerna.
Ja usch.. Jag skrev om kol här uppe också.. Äckligt!!
Mrs D to be skrev 2009-01-01 22:24:14 följande:
Ja varför börjar man?! Svårt att säga..
Mrs D to be skrev 2009-01-01 22:29:07 följande:
KAAAASTA ciggen du har hemma!
Och nej det tar absolut inte 5 år för nicotinet att försvinna!!
Det tar ca 1-2 veckor..
Sen kan man ju så klart bli röksugen hela livet, men det är något annat det..
Kolmonoxidet är ute ur kroppen på ca 48 timmar.
Skitbra jobbat!!!! Kämpa på!!
Jag ska säga att igår var min absolut jobbigaste dag! Jag var såååå röksugen så jag nästan grät!! Och då var min 20:e rökfria dag (tror jag)
Jag skriver dom vidriga grejerna till dig också.. Det är jobbigare än man tror och det håller på länge.. Så du inte blir chockad senare.
Men jag tror du grejar detta!! Är du beredd så..