Inlägg från: Lissdaniels |Visa alla inlägg
  • Lissdaniels

behöver nog lite hjälp...är ju en djungel...förlovningsringar.

Fast grejen med Schalins är ju att de är jätte lätta att matcha och hittar man en ring man gillar kan de göra dem i samma skena för att få dem lika.
    Engelbert göra väldigt fina ringar (har en själv som jag har fått i examenspresent) men de är onödigt dyra eftersom du betalar för märket. Det finns flera ringar som både Schalins och Engelbert har som ser nästan identiska ut.

Till TS:
    Grattis till förlovningen! Det är så roligt att titta på ringar

Jörgens fru skrev 2008-12-04 22:16:47 följande:

Kan annars rekomendera Engelbert som har förlovnings- och vigselringar som hör ihop. Finns ändå ett stort utbud att välja på.Vi har tagit Engelbert iom att vi tyckte det var så svårt att hitta några som passade ihop. (Jag ville ha samma skena på båda ringarna för att få det snyggast)Och på nästan alla smyckesbutiker så sa säljaren "men den här då" och bara tog en ring, som om det inte var så noga om det passade ihop, samma rundning, samma höjd. Kanske inte viktigt för dom, men för mig är det viktigt.Så, engelbert!www.engelbertstockholm.com/products/
  • Lissdaniels

Ja det är jätte svårt, vi satt nog hemma i över en månad och tittade på f-ringar när vi skulle förlova oss. Sedan gick vi och beställde dem vigselringarna var lite enklare även om jag har haft flera kandidater innan jag bestämde mig

Sammanfattning: svårt men roligt

LindaJoh skrev 2008-12-04 22:40:59 följande:
    Tack, ja det är jättekul..men vad svårt det är att välja!
Svar på tråden behöver nog lite hjälp...är ju en djungel...förlovningsringar.