• nni

Prisvärd proffsfotograf??

Vi har en prel. bokning på en. Men det verkar som det inte blir något där direkt. Så kom med förslag, snälla! En proffsfotograf som ändå e prisvärd. Alltså under 7' när det gäller paketpris, både porträtt o reportage under några timmar...
    Hjälp! Vi gifter oss i sommar! Lite panik?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-05 12:18
    I skåne ska det vara!

• Svar på tråden Prisvärd proffsfotograf??
  • nni
    Miafiahallonfjärt skrev 2008-12-05 15:13:13 följande:
    Annelie Malmgren eller malmberg... Hmm sök hon har en blogg hon vet vad hon gör och är billig!
    Tack. Men vill ha ngn som ändå e utb "proffsfotograf". Såg att hon håller på att utbilda sig. Tack ändå!

Puff för Jonas Thun! Har mailat hnm, ringer om han inte svarar. Verkar toppen!
  • nni

Nej, han var upptagen. Tyckte han var så duktig o prisvärd! Vill ha ett ordentligt PAKETPRIS för under 7'.

Ngn??

• nni
    SaraPayam skrev 2008-12-08 15:51:08 följande:
    Den här tjejen är jätteduktig, men jag vet inte alls vad hon tar i pris. Min svägerska & hennes man hade henne när de gifte sig & de är jättenöjda www.fotografmaritlasson.se/
    Ja visst, hon verkar jättebra (men lite för dyr för oss...) Tack iaf!
  • nni
    Miafiahallonfjärt skrev 2008-12-08 16:05:56 följande:
    Anmäler nu mina egna inlägg innan nån annan hinner före!
    Får man inte ens ge förslag på fotograf här? Hrmf...
  • nni

Tack för länkarna! Men har redan letat så mycket. Får leta lite till då...

• nni
    Miafiahallonfjärt skrev 2008-12-09 11:39:41 följande:
    Kan du inte kolla med en lokal fotoklubb om de kan rekommendera någon?
    Jo kanske det...
    Men letar fortfarande på nätet sålänge. Finns ju många fotografer. Men vill att bilderna ska kännas bra/unika samt prisvärt.
  • nni

Har mailat Jens på Photomedia! Suveräna bilder och bor nära oss! Tack för råden!

Svar på tråden Prisvärd proffsfotograf??