• Superälsklingen

underklädesbilder i göteborgsområdet

jag undrar om någon har tips på och gärna erfarenhet av fotograf i göteborgstrakten som tar bra underklädesbilder.
    skulle vilja ha snygga bilder på mig i mina bröllopsunderkläder.

• Svar på tråden underklädesbilder i göteborgsområdet
  • Comfortably numb

kolla med Jenny Blad, superduktig ch trevlig, vi har bokat henne för vårt bröllop nästa år

• Superälsklingen

okej tack för tipset

• Superälsklingen

har kikat in hennes hemsida och hon verkar ju jätteduktig!
    vi skulle vilja ha en fotograf som är med hela dagen men det känns lite mycket med 20000 kr. hur ska ni göra?
    jag kommer troligtvis dock ta mina "naken"bilder hos henne!

• skille

Vi har peter photoprint. Han er kjempe flink, har sett masse bilder han har tatt og har også boket han til å ta SB bilder.
    Han har tatt bilder av min hund og skal ta bilder av min mammas hund i morgen.. jeg rett og slett forguder han:)

• MC1

Jag tog mina secretbox kort hos Jenny blad + att vi hade henne hela dagen på vårt bröllop. Blev väldigt nöjd med båda. Hon är helt klart värd pengarna.
    Har senare släpat dit hela min familj för att fotas. Tom min hund.

• längelevekärleken

Har använt Jenny Blad till secret box bilder, och den makeup tjejen hon använder är helt fantastiskt duktig, Jenny är avslappnad och skön. Lycka till

• längelevekärleken

Inte till mig men till min sambos syster;)

• Comfortably numb

vi har henne nästan hela dagen, från frisör tills första talet... mkt pengar men jag tror det blir klart värt det sen när man har alla fina bilder att minnas tillbaka med

• en annan

Jag funderar också på att ta secret box-bilder i Göteborg. Förra sommaren letade jag fotografer till en möhippa (blev inte foto till slut), men jag har sedan dess tänkt att jag skulle vilja göra det själv. Måste bara samla tillräckligt med mod innan jag vågar boka. Tror nog att jag vill ha en kvinnlig fotograf, vet inte om jag kan slappna av annars. Tycker Jennys som några nämnt ovan har fina bilder. Någon som har fler tips på kvinnliga fotografer?

• en annan

Vill bara berätta att jag har bokat tid för fotografering. Lite pirrigt är det men ska bli roligt och spännande. Var bara tvungen att berätta för någon, jag kan ju inte säga något till min blivande som annars är den jag berättar saker för...

Svar på tråden underklädesbilder i göteborgsområdet