Inlägg från: Wingtear |Visa alla inlägg
  • Wingtear

December brudar del 2

Var på provkamning igår, blev helt OK. Fick tillslut ringen i förrgår *andas ut...* det tog ju bara 11 veckor... lägger upp bild i mitt galleri nu!

• Wingtear

Jag är väldigt lycklig över den ringen, den är precis jag. Fast graveringen fick bli i förlovningsringen, och det blev trångt... fick bli Puh (med bakvänt h) och 2008, eftersom själva datumet är samma som förlovningen. I m2b's står det Forever 2008.
    Engleskan kommer från att vi är totallt tvåspråkiga och det kändes rätt, varför Puh? tänker inte berätta

• Wingtear

Nej, den är ... (varit för länge på engelsspråkiga sidor, minns inte svenska ordet...) "retail", men flera år gammal, firman som gjorde den finns inte längre. Så det var därför jag köpte en 18.5 ring som måste minskas till 16.5... H:et är bakvänt bara för att, det hade inte så stor betydelse egentligen. Inget jättehemligt, men en lite löjlig och pinsam historia...

• Wingtear

m2b blev just hämtad av 2 killar i rånarluvor medans en tredje, iförd ville viking sjömanshatt, filmade. Han hade inte en susning jag satt i godan ro och packade julklappar jag... hela dagen planerad... Nå, inget som han behöver delta i, tja, det skulle varit övandet på brusvalsen då (4 dagar kvar och vi har ALDRIG dansat vals...)

Okej då... Puh...
    Vi är helt tvåspråkiga, och skiftar utan att tänka, mer ofta än inte så går vi på stan och pratar varsit språk med varandra. Och jag minns inte exakt vilket or endelsen poh hamnade på men nånting som "I love you, honeypoh" och sen blev det poh på alla ord och sen bara poh... vi använder det båda, han bara skrattade när det hamnade i ringen.

• Wingtear

tack.
    Jag har världens obehag just nu... Såg just på msn att en av mina bästa vänner (en kille) har detta som status:
    iv realised the only thing iv hated in a girl so far is "what if?"
    och jag har en känsla i maggropen om att det är mig han menar. Vi hade det lite på gång för många år sen, innan jag träffade m2b, men det rann ut i sanden. Vi diskuterade bröllopet igår kväll och då hade han inte den där texten där... han avslutade dessutom samtalet väldigt abrupt mitt i kändes det som. Inget konstigt tyckte jag, han gör så ibland, men nu börjar jag fundera

• Wingtear

Nu är jag fru...
    Resan gick bra

Svar på tråden December brudar del 2