Mars 2009 del 2
Vad bra att du fixade det! Har så mycket på jobbet nu, att man blir förslappad här på BT! Verkar som alla vill blir julfina!
Vad bra att du fixade det! Har så mycket på jobbet nu, att man blir förslappad här på BT! Verkar som alla vill blir julfina!
Åh, vad spännande! Fått några reaktioner?
Fam Hull skrev 2008-12-16 13:01:02 följande:
Hej alla brides2be!
Hur går det? Här har det varit lite stiltje i och med jul och så! Var dok och beställde ringen den 6 december, och det skulle ta en vecka - har fortfarande inte hört något från dem, så jag börjar bli lite nervös! Måste vara tjatig och ringa dem på måndag. De har säkert haft tokmycket nu kring jul, men då ska man ju inte lova på en vecka!
Annars har vi hittat tärnklänning också! Lite svårt har det varit, då jag sitter i Umeå och tärnan i Stockholm. Mailade henne massor av länkar från Blocket, och hon klickade direkt med en av dem! Så skönt!
Är ju inte så länge kvar nu! 10 veckor precis, till den 7 mars! Fick veta igår att det är min morfars födelsedatum! Hann aldrig träffa honom, då han dog när mamma var under året gammal, så det kändes lite fint!
Nä, har inte börjat kolla buketten än... Tycker det är skitsvårt, så jag drar på det in i det sista. Vet inte alls vad jag vill ha! Tror jag kommer ta med en bild på klänningen och så får de komma med förslag!
Tårtan är också kvar för oss, men sen är nog allt "stort" färdigt! Känns rätt skönt.
Vad vill du ha för blommor då?
Fam Hull skrev 2008-12-27 22:31:42 följande:
I know!!! Scaaaary!
Hämtade ringen i måndags. Nu är det på allvar!!!
Fam Hull skrev 2009-01-07 12:42:07 följande:
Hej, och välkommen!
Vad spännande!!! Antar att ni blivit nedringda idag då?! Det blev vi när våra inbjudningar kom ut!
Marie och Mikael skrev 2009-01-07 18:15:48 följande:
Ja, visst börjar man bli nervös! Vi har OSA sista januari, så vi väntar fortfarande på svar, från några... Men hittills har ingen tackat nej!
Var i Stockholm i helgen och hittade både skor och underkläder! Så skönt att ha det avklarat! Fick dessutom skorna för 200:- på rea, så kan det bli bättre??!
54 dagar kvar idag... Sjukt vad tiden går fort!!!
Hej!
Jobbigt när det inte går som man tänkt sig! Men på nåt sätt brukar det ju lösa sig i slutändan ändå!
Som det ser ut nu, och efter vad vi hört, så verkar det som alla kommer, plus två gäster extra... Pappa tog sig friheten att bjuda med sin sambos barn, som vi aldrig har träffat, fast det varit tillsammans i fem år... Känns jättekonstigt, men vad gör man?! Blev så paff att jag inte kom mig för att säga nej! Tror knappast de kommer att ha roligt, då de är 14 resp 16 år, och ingen annan kommer att vara under 20, men det är inte mitt problem, då jag redan förklarat det för pappa!
Men annars låter det som alla kommer, även om de inte osat officiellt än!
Ska försöka ta oss iväg till florist och konditori i helgen också... Känns som vi skjutit på det i evigheter nu! Har ni andra beställt blommor och tårta?
Fam Hull skrev 2009-01-12 15:48:21 följande:
Jag har varit nervös sen 7 januari, så jag insåg att det var precis två månader kvar!
Skönt att det börjar ordna sig för er!!!
Idag ska vi iväg till både florist och konditor... Har fått tips om två stycken 1 mil utanför stan som ska vara superduktiga, så vi funderar på dem. Floristen är dessutom MYCKET billigare än i stan!