• J D

Bröllopsresa?

Men för 7000 per person kan ni ju få två veckor i Thailand!

• J D

ung blivande brud skrev 2008-12-17 22:00:53 följande:
    Kan man? Det vore ju trevligt :) Ska kolla upp det. tack!

Jadå, om ni köper flygstol till Bangkok och tar biltransport till typ Rayong och därefter tar er till Koh Samet eller Koh Chang så kan ni klara er på 6000 var. Sedan bor man billigt i Bungalows och maten kostar ju typ inget. Vet inte om det kanske har förändrats sedan jag var där eller om det är dyrare i dec. än april men det kan vara värt att undersöka, ja.

Annars vet jag att man kan få tag i charter sistaminuten för sådär 4000 också, kanske inte på den mest populära restiden i december dock...

• J D

ung blivande brud skrev 2008-12-17 22:22:59 följande:
    Nej vi kommer ju åka över jul och nyår så det kan nog bli ganska dyrt :( men vi ska kika närmare på det!

Ja, kika på det, jag brukar se biljetter för 5-6000 hela tiden känns det som.

• J D

Annars kanske Egypten kan passa? Vet dock inget alls om det, men det finns det andra här som gör .

• J D

ung blivande brud skrev 2008-12-17 22:42:28 följande:
    ja just det, det kan ju kanske gå. Vi skulle åkt dit i februari egentligen men spar till bröllopet istället.. kan ju funka! Har också hört att det finns vissa delar av Spanien som är varma såhär års? Man kan ju hoppas! :)

Vad bra! Hm, det vet jag inget om men när jag var i Barcelona i oktober så var det som varmast typ 20 grader men också 10-15. Kanarieöarna borde väl vara varma dock? Kan ju vara värt att kika på iaf.

Svar på tråden Bröllopsresa?