Birka spa
Någon som har åkt med Birka på spa kryssning?
Vi ska inte på bröllopsresa i anslutning till vårt bröllop, men vi vill ändå åka iväg nån dag eller två och jag fundrar på en spa kryss.
Men har ni varit på nån sån?
Någon som har åkt med Birka på spa kryssning?
Vi ska inte på bröllopsresa i anslutning till vårt bröllop, men vi vill ändå åka iväg nån dag eller två och jag fundrar på en spa kryss.
Men har ni varit på nån sån?
Ingen som varit på en sån kryssning?
Birka är en party båt. Jäkligt kul när man är singel och typ 25. För det raggas och sups så det står härliga till
Kanske inte så passande för romantiskt bröllopsmys.
Bor ni i stockholm?
Ta in på något härligt hotell tex Reisen, där har de spabehandlingar. Eller Hasseludden?
Men de hade just en spa kryssning är det bara party på den med tro?
Tänkte att det kunde va skönt att komma iväg lite samt ta några behandlingar, för de var lite billigare på båten.
Någon mer med erfarenhet?
puffar lite
Viking och Silja har också spakryssningar och ja jag skulle tro att är ganska mycket party ändå.
Det här är det som jag fastnat för.
Någon som varit på denna?
www.birka.se/site.aspx
Japp, jag förstår vad du menar. Har åkt på denna båt ett antal ggr. Spa avdelningen är alltid öppen och i poolen ligger ofta massa överförfriskade partykillar. Poolen är förövrigt mindre i verkligheten...
På kvällen täcks den över av ett trägolv och så är det disco där uppe.
Det är en jättekul båt. Jag har tillochmed åkt den tillsammans med min sambo nångång. Men då har vi gjort det tillsammans med patypolare.
Roligt som sagt men romantiskt, icke.