Ja förlåt att jag har varit så himla frånvarande....
Mitt gamla mobilnummer har jag inte längre...detta då jag lyckats med att slarva bort mitt sim-kort. Bra jobbat va?
Önskar jag kunde säga at´t jag supit bort det, ha ha ha , men här är det en svår längtan efter vin och inte ens alkoholen kan jag ju skylla på.
Hur mår alla?
Embo och Gabbi, ni måste tipsa mig meeeeeeed
Hittar ni bra sidor med billigt skrafs så hojta till. I LÖVE allt som är billigt
Men....
Nu har jag hittat en barnvagn som jag vill ha
Och den är FAN inte billig
Suck
I dessa fucking kristider ska man inte handla så mkt dyrt. Man ska göra som vissa nadra, vinna vinster, handla på Blocket osv.
Men näääää då, vi slår till och köper värsta datorn men en enoooorm skärm, nya mattor, nytt köksbord, en förfärlig massa tillbehör till datorn och så fucking vidare!!! Smart!!! Nu har jag 2000 kr kvar på mitt konto och det är låååångt kvar till lön. Ibland så tänker jag inte, jag bara gör.... Tror jag lider av ekonomiskdyslexi.....
Vad gör alla idag???
Det är lördag!!!!
Åhhhhh
Jag är inte alls som du skrev Anja, smal eller så...jag har gått upp snart 11 kilon och bebisen väger typ 300 gram....jag är tjock, men det blir jag alltid när jag är gravid. Har alltid gått upp dryga 30 kilon med alla mina barn.
Tjoooohoooooo
Fast Embo är en sån där smal liten sak...grrrr, näää inte alls avundsjuk...åååhhhhh grööön av avund!
Sköt om er
saknar er
Kram