Fruar i Lund - del 2
Men Anne då! Glömma oss?!
Gabbi: Oj ännu längre fram! Nåja den som väntar på ngt gott eller? Vad tyckte K om ultraljudet?
Ja, Anja... Hur gick visningen?
Men Anne då! Glömma oss?!
Gabbi: Oj ännu längre fram! Nåja den som väntar på ngt gott eller? Vad tyckte K om ultraljudet?
Ja, Anja... Hur gick visningen?
Fröken Planera skrev 2009-01-27 08:32:12 följande:
Anja 19 juli 2008 skrev 2009-02-02 19:52:13 följande:
Fröken Planera skrev 2009-02-06 09:28:34 följande:
Anne: TACK för veckans första o mest efterlängtade ASGARV!! Åååh det behövdes!! *hihihihi torkar skratt-tårar i ögonvrårna*
Va skönt att det inte var fostervatten!!! Tror inte du är den första som råkat ut för detta! Men du kan ju glädja dig åt ha lockat fram ett asgrav redan denna veckan!
Skickar krya på sig kramar (jag är vacc) till både Anne o Flamora!
Anja:
Anja 19 juli 2008 skrev 2009-02-09 08:49:24 följande:
Embo: Förstår det....ingen höjdare att renovera när man har smått på gång... Hoppas ni hittar ngt trevligt som inte behöver renoveras/ändras så mkt!
Va bra att ni inte har satt in annons förrän nu....då har vi lite tid på oss! Ska osså försöka få svärmor att betala vår annons....har för mig att de betalade för svågern o svägerskans! *hehehehe*
Hahahah va spännande med din pappa....*hmmm* VARFÖR undrade han det?! *hahahaha* Va gulligt!
Flamora: Åhhha va gött med sportlov!
Gabbi: Det är ljuvligt att gå lite nu när det ligger så mkt snö...så vackert ute!
Nä...vi har inte fått en sådan spjälsäng....men vi vill ha...dock så har vi fått höra att de skulle vara "skrangliga"...
Har gått igenom vad som behövs inhandlas o fixas inför september....det enda som vi behöver är spjälsäng o barnvagn o skötbädd i lgh! Allt annat kan vi få låna av svåger o svägerskan! Ska även passa på att köpa en Brio Zento av chefen som är för 6mån-4år....så slipper man jaga det om ett år!
I morgon är det inskrivning o nästa tisdag så gör vi KUB-testet. Ska bli skönt att se så att allt är ok!
Går in i v 12 på torsdag!
Tjejer! Catering i lund.....Appelgrens grytor har menyer som ser väldigt smaskiga ut....någon som har provat finn inn?
Ska ha 65års fest i maj har jag/vi tänkt.....
a wife to be skrev 2009-02-18 17:29:51 följande: