Fruar i Lund - del 2
Anne
Haha tror faktiskt ditt minne spelar dig ett spratt, men DU kanske tycker jag går sakta, fniss... du är ju en sån där hurtbulle. Min familj o vänner klagar jämt på att jag går för fort
kan lugna dig med att jag väger 96 kg UTAN att vara minsta lilla gravid. Gått upp 17 kg sen bröllopet då jag vägde 79. Tycker inte jag förtjänar det, eller gör något för att gå upp i vikt men det tycker tydligen min kropp.
Usch för foglossning. Det måtte vara den värsta smärtan som finns. Om jag jämför förlossningssmärtor och foglossningssmärtor så vete sjutton vilket som är värst. Mina förb... fogar lär ju aldrig läka heller. Inte blir det bättre av att jag blir tyngre heller, för jag får ju bara svårare att röra mig då.
Anne, lägg ner det där m diskmedel! Hur svårt kan det vara att bara börja använda något annat, som INTE totalt förstör din hud, fniss... Om det skapar abstinens så lura dig själv genom att hälla i någon bra rengöringsmjölk i en urdiskad yes-flaska
Såg du förresten mitt mail till dig igår? Jag mailade dig men den jä..la pdf-filen är ju för stor för att skicka. Hur förminskar man en pdf-fil? Någon som vet?