• Vi2iJuli

Luleåtråden del 2

Åh vad skönt att ha fått lätta på trycket å berätta för dom närmaste! Nu är det kört, ingen återvändo, haha!
    Gick igenom allt som ska göras med min h2b igår.
    Nu är fotografen spikad!
    För oss känns det att det är maten, kanske ringen och fotografen vi vill lägga mest pengar på. Minnena bleknar, men det gör inte foton. :)
    Skönt att ha fått ha gubben hemma ett tag nu så man kunnat gå igenom det mesta! Nu ska vi bara testa lite kläder till honom om några veckor å övertala honom att han passar i rosa!

• Vi2iJuli
    altervattnet skrev 2009-01-02 11:46:50 följande:
    Var ska ni fota er ?
    www.photoybymaria.com ska vi ha.
    Valde mellan henne å www.lulebild.se
    Inget är spikat än, har inte fått svar från henne, men håller tummar å tår.
    Vad är det för kvinna som gör naglar på Hertsön? Bor här ute så det vore ju smidigt! Inte för att det är lång att åka till stan å fixa dom men ju mer man kan spara in på tid OCH pengar, desto bättre.
  • Vi2iJuli

Jörgens fru skrev 2009-01-05 22:15:41 följande:

Vi har bokat photobymaria den 25 juli kl 13.00Vi kommer att vigas kl 15.00Visst skulle ni vigas kl 17? Hon vill ha 1-1½ timme på sig för fotograferingen.Vilket "fotopaket" hade ni tänkt ta?
    OJ!
    Ja men det borde ju hinnas OM vi lyckas boka henne med.
    Vi ska fotas EFTER vigseln, alltså mellan 18-18.30.
    Vi ska ha det för 4500:-.
    Ni då?
  • Vi2iJuli

Jörgens fru skrev 2009-01-06 00:13:38 följande:

Vi ska fotograferas före vigseln, vi vill inte att gästerna ska behöva vänta så länge på oss iom att själva fotograferingen tar 1-1 ½ timme. Alltså så blir det 1½-2 timmars väntan för gästerna.Vi har valt paketet för 3000:- 25 bilder utomhus, om jag nu minns rätt.Men ring Maria, typ NU, och boka upp henne! Hon var riktigt trevlig och verkar då vara lätt att ha att göra med! Har bara hört positivt om henne.
    Hehe, å vi e gammalmodiga å vill inte ses innan vigseln.
    Vi ska ha bubbel, snittar å mingel som gästerna får underhålla sig med i bygdegården under tiden vi fotas. :)
    Har inte pratat med Maria än, har ringt massa andra men inte henne. Får göra ett nytt försök imorrn! :)
  • Vi2iJuli

Kul med mässan, missar den dock eftersom vi ska ner till Skåne å hälsa på svärmor å svärfar en hel månad. :)

Vi ska skippa Photobymaria vi.
    Har troligen hittat nån annan vars bilder jag blev TOTALT kär i.

Dyrare dock men men, jag sa ju innan att fotona är en del av bröllopet vi vill lägga mest pengar på. :)

Nån som ska fotas utomhus i Gammelstan?
    Funderar på var man ska hålla till om det regnar? Men det kanske fotografen har koll på.
    Jag är faktiskt inte orolig över regnet i sig.. det betyder ju tur att ha regn på bröllopsdagen!

Svar på tråden Luleåtråden del 2