Inlägg från: Pärlan2009 |Visa alla inlägg
  • Pärlan2009

Luleåtråden del 2

Hej, hej. Ny här som funderar på bröllop i Storforsens kapell. Känns bara lite klurigt med hår, make up osv. Någon som har tips på ställen i Älvsbyn eller ngn i Luleå/Piteå som kan tänka sig köra lite:)

• Pärlan2009

Jag vill gärna ha festprogram och info till DJ om det är ok. y_larsson@hotmail.com

Tack på förhand!

Trettondagsafton 09 skrev 2009-01-16 16:10:06 följande:

Vi hade DJ, och det funkade perfekt, tog alla gästers önskemål och det var fullt på dansgolvet HELA kvällen.Om ni tar DJ se till att få lämna in en "spellista" innan så att han/hon är redo för "eran" och era gästers musiksmak.Någon frågade om festprogram: Ja det hade vi och hör av er om ni vill ha mer info vad vi hade i det.
  • Pärlan2009

Jättehärlig klänning!!

EhjärtarE skrev 2009-01-20 19:44:30 följande:
    Jag har hittat den på silkesshoppens hemsida, men de säljer inte den längre. Jag har inte provat denna klänningen, men några andra liknande, så jag tror att denna kommer bli bra. Jag ska beställa den från kina.
  • Pärlan2009

Är inte hemma då men nu i helgen blir det Bröllopsmässa i Sthlm. Härligt med inspiration!

• Pärlan2009

Om du känner att du vill ge gästerna lite extra tid kanske ni har möjlighet att skicka i väg dem tidigare?

Jag tyckte nog att det var lite snävt men det är ju så olika från fall till fall.

Lycka till!

totte38 skrev 2009-01-26 15:22:33 följande:
    Jaha. vi tänkte posta våra i början an mars me osa 233 mars, är det för tidigt osa tror ni?? (blir nervös, de är redan skrivna )
  • Pärlan2009

Jag har mejlat henne och fick snabbt och gulligt svar! Verkar super!

altervattnet skrev 2009-02-04 21:21:05 följande:
    www.pi-photo.se/index2.htmlhär är hennes hemsida :)
  • Pärlan2009

Tårtan funderar jag också på. Vem är bra på sånt?

Svar på tråden Luleåtråden del 2