Luleåtråden del 2
Den här tråden är för oss som ska gifta oss i Luleåtrakten. Här pratar vi om allt, men mest bröllop såklart.
Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-53/m3094004.html
Den här tråden är för oss som ska gifta oss i Luleåtrakten. Här pratar vi om allt, men mest bröllop såklart.
Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-53/m3094004.html
Ja, mycket ska man ha koll på. Hoppas bara att alla andra hittar hit... Välkommen!
Hej! Här har det hänt en del. Vi har varit borta en vecka och åkt skidor i fjällen, skitskönt! Men nu känns det verkligen som att man bhöver komma igång på riktigt med inbjudningskort, hemsida, frisör, florist, klänning, fråga tärna, fråga värdar osv. Tyvärr har min M2b tenta snart, så jag vet inte hur mycket vi hinner.
Nu är det 2009, vårat år! Det känns helt underbart fast ändå overkligt. Det är mindre en 7 månader kvar till vårat bröllop, det är typ ingenting! Hjälp!
Nej, men förra året var det en i strandgallerian, typ vid den tiden. Så jag hoppas det är det i år också. Då satt det uppe lappar i strand om när det var...
Åååh, så roligt med bröllopsmässa! Nu har jag skrivit in det i kalendern!
Jippie! Idag har vi varit och provat brudklänningar och vigselringar och nu har jag kommit fram till vad jag vill ha. Fast båda ska beställas från internet Det är så skönt att ha bestämt sig och det känns så rätt. Jag är lycklig!
Bilder finns i mitt galleri.
Jag har hittat den på silkesshoppens hemsida, men de säljer inte den längre. Jag har inte provat denna klänningen, men några andra liknande, så jag tror att denna kommer bli bra. Jag ska beställa den från kina.
Vi ska på bröllopsmässan! Jag ser fram emot det! Jag har aldrig varit på bröllopsmässa förut
Jag tycker båda korten var fina, men det från kortdesign var nog finast.
Haha, nu skrev jag fel, jag menade det från calligraphen!
Idag har vi gjort färdigt våra inbjudningskort! Jag tycker de blev jättefina! Det finns bilder i mitt galleri.