Inlägg från: altervattnet |Visa alla inlägg
  • altervattnet

Luleåtråden del 2

Anna Henrik skrev 2009-01-15 22:44:37 följande:

Jag är nyfiken på hur ni har det med musik?band eller dj?Vi har inte tagit tag i den biten ännu men det känns som att det inte finns drivor av varken band, trubadurer eller dj:s här uppe.Hur gör ni?
    Vi är också ute efter dj eller band. Läste lite här på forumet att man måste tänka på att band oftast vill ha en paus och då måste det finnas cd-spelare så man kan dra igång lite musik så inte festen dör.. samtidigt som det känns enklare med dj så är ju band ganska häftigt :)
    Vi ska också gifta oss i Råneå kyrka, 4/4 -09 :)
    Vi har bokat musik i kyrkan men inte till festen.
  • altervattnet

Trettondagsafton 09 skrev 2009-01-16 16:10:06 följande:

Vi hade DJ, och det funkade perfekt, tog alla gästers önskemål och det var fullt på dansgolvet HELA kvällen.Om ni tar DJ se till att få lämna in en "spellista" innan så att han/hon är redo för "eran" och era gästers musiksmak.Någon frågade om festprogram: Ja det hade vi och hör av er om ni vill ha mer info vad vi hade i det.
    nån dj man kan få nummret till ?
  • altervattnet

bröllopsmässa kulturens hus 31 jan fri entre kl 10-16

vilka ska dit ? :)

• altervattnet

vi tänkte köpa ringarna idag men väntar tills mässan har varit, kanske får man några rabatter på mässan :)

• altervattnet

EhjärtaE - Jättefina! Väntar på att sambo`n ska komma hem från garaget så vi också kan göra klart våra!!!

• altervattnet

Jörgens fru skrev 2009-01-26 22:26:42 följande:

Så här står det på Luleå & co : s hemsidaBröllopsmässan 2009Bröllopsmässan 2009 i Kulturens Hus lördagen den 31 januari kl. 10.00 - 15.00. Fri entré.Kom och inspireras av utställare, få tips och idéer till den stora dagen då allt bara måste vara perfekt! Under dagen visas en modeshow med tema Bröllop.Arrangör: Boomerang
    Stämmer bra. Jag ska dit! `Hoppas bara att det ger nått...
  • altervattnet
    LillemorL skrev 2009-01-28 20:32:22 följande:
    Jag är överlycklig! Har precis pratat med en gammal barndomsvän som är frisör och makeupartist hon jobbar nere på björn axen i sthlm och hon ska göra mitt smink och hår!! helt underbart både för mig och för plånboken:)! trodde inte hon skulle komma upp något i sommar men hon skulle fira midsommaren här uppe, snacka om tur:)!
    På Björn Axen ? Jo jag tackar ja... fan vissa har flyt! :)
    bara att gratulera, kommer bli grym sminkning!!! :)
  • altervattnet

Anna Henrik skrev 2009-01-29 10:18:41 följande:

är det någon här på Luleå-tråden som kan tänka sig att (tillsammans med sin blivande) komma till radion(SR Norrbotten) imorgon, fredag och prata bröllop med allt vad det innebär, planering, budget osv? Med den aktuella kroken att det är mässor runt om i landet och folk gifter sig som aldrig förr trots att det är lågkonjunktur.. någon?det är jättekul!
    Vilken tid ?
  • altervattnet

woohoo nu har vi middagsmenyn klar!

räkbakelse
    älgstek med rotsaksgratäng
    fruktsallad - jordgubbar passionsfrukt färsk annanas mynta

tårta och kaffe

Mums!

• altervattnet

skitmässa, tur den var gratis *snåljåp som man är .. hehe*

Köpte också en lott på växtriket, tycker dock att dom inte har någon kvalite på blommorna * hoppas jag inte vinner asg*

Trodde också den skulle vara större och någon frisör och någon make-up inte ett skit.... :(

Svar på tråden Luleåtråden del 2