Luleåtråden del 2
Vi postade våra idag! Jag är lite nervös... osa satte vi till 1 juni.
Vi postade våra idag! Jag är lite nervös... osa satte vi till 1 juni.
Det beror väl på vad ni har för gäster. Jag tror inte det är kort tid att bestämma sig som är problemet utan snarare att osa datumet är så tidigt. Vet era vänner vad de ska göra i sommar? Jag skulle då inte veta det 23 mars. Vi har många vänner som studerar och de kommer nog inte veta 23 mars varken om de har något jobb då eller kan ta ledigt. Men som sagt, det beror ju på vad man har för gäster.
Vilket datum ska ni gifta er förresten? Vi gifter oss 1 augusti.
Jag blev också ganska besviken på mässan. Håller med i typ allt du säger jörgens fru Jag tycker det var tråkigt att det inte var något konditori eller catering där. Inga frisörer heller och bara en florist! Skittråkigt, för allt annat har vi redan fixat eller bestämt...
Någon som har tips på en bra och framförallt BILLIG fotograf i Luleå? Han som vi hade tänkt fråga om han kunde foto oss kan inte komma på vårat bröllop
Hon verkar ju vara en jättebra fotograf! Henne vill jag ha! Tack!
Tänkte bara fråga om det är någon som fått svar från fotografen Petra? Jag skickade mail i torsdags, men hon har inte svarat...
Föst mailade jag till hennes företagsadress men det blev tydligen något fel för hon hade inte fått något mail. Nu mailade jag till den adressen som stod här och då svarade hon jättesnabbt
Vi hade kanske tänkt beställa från gammelstads konditori, har hört att de har billiga och glutenfria tårtor (M2b är glutenintolerant). Men vi får se, vi får ta tag i det någon gång
www.gammelstadskonditori.se/
Den var väl fin, är det er låt så tycker jag absolut att ni ska köra på den!
Var ska alla göra sina uppsättningar? Stället jag hade tänkt gå till kunde inte göra min uppsättning första augusti Någon som vet något bra och billigt ställe?
Anna Henrik skrev 2009-02-28 10:56:35 följande:
troddealdrig skrev 2009-03-06 08:59:36 följande:
Om man har vanligt frimärke kommer de alltid fram dagen efter (om man lägger på dem i tid) i hela Sverige. Om det inte blir något fel då, som de blev med ett utav våra. Det kom tillbaka till oss flera veckor senare. Det stod att adressaten var okänt, trots att namn och adress var helt korrekt! Sjukt!
Vi har faktiskt fått hela 18 ja till vårat bröllop (har bjudit 38 gäster) det känns roligt!
Åååh! Vi vill också ha chokladtårta (typ det enda vi gillar båda två). Jag trodde att de flesta konditorier gjorde det? Vilka har du varit i kontakt med Leeeloo?
Okej, vi har inte ens börjat ringa runt än, eller egentligen har jag gett den uppgiften till min M2b för flera veckor sedan, men ni vet, det händer inte så mycket... dessutom är han glutenintolerant, så det är också ett måste med glutenfri tårta :-S det kanske får blir gammelstads konditori som vi hade tänkt från början, de verkar bra tycker jag fast någon sa att de var lite dyra...
Vi gifter oss 1 augusti, så jag hoppas att det är lugnt än så länge...
Japp! Nu är det bara minuter kvar!
Okej, vad bra, vad blev det för någon då? Och vad kostar den?
Det låter ju gott! 40 bitar?
Någon som har någon erfarenhet av Bellis blommor? Kanske beställt brudbukett där? Jag funderar på att beställa där ifrån, de gav bäst pris på mailförfårgan och sen verkar de seriösa också. Men jag har aldrig köpt något där, så jag vet inte?