Inlägg från: fruiaugusti09 |Visa alla inlägg
  • fruiaugusti09

Luleåtråden del 2

LillemorL: hittar inge på hans hemsida. man får väl ringa dit å kolla:) Vad ska ni ha för fotograf?

Såg ngn på mässan vad danielfoto skulle ha??? såg ett pris på 22500 kr! heeeelt sjukt!

• fruiaugusti09

jasså, d va inte mkt. kan man se hennes bilder någonstas?
    Får man alla bilder då så får man välja vilka man vill förstora osv?:)

• fruiaugusti09

precis. ja e jätte intresserad;)

• fruiaugusti09

hehe, ja har oxå mailat henne. så vi får se hur det blir:)

Ang till festen så har jag INGA förslag, vad ska ni göra? ha någon som kommer å sjunger?
    Gah, man vill ju som hålla det inom rimliga gränser:)

• fruiaugusti09

Anna Henrik: har varit in å de var dyrt! har till å me för mig att de va mera än vad grodan skulle ha!
    Men hon fotar bra, har varit där med min kusins dotter å fotat henne.. passade på å fråga då:)

Altervattnet: haha. gällivare killarna lät ju lovande:)
    Vart hitta du dom?

• fruiaugusti09

e ja från stenåldern? va e flashback?:)

• fruiaugusti09

jo jag har mailat samma dag som ni skrev om henne här och hon e redan inbokad:) Tänk så billigt de kan bli;P

• fruiaugusti09

jo så nu kan man bocka av en sak till på listan meeeeen festen. va ska man ha för musik då om man kör på en playlist. måste åka till rutvik å kolla om d finns nå högtalare där?

sen till tårtor, vet ngn vad ni ska ha för smak å vart ni ska köpa dom ifrån?

• fruiaugusti09

jo har sett henne, men hoin svarar inte på mitt inlägg i g-boken:) ja e dissad;P

Jasså allt sånt finns där, vilka ska vara i rutvik av oss?
    man måste nå åka dit å kolla så man verkligen vet va som finns!

• fruiaugusti09

den va ju fin:)
    kör på den!!;)

prata me din kompis om tårtan å säg att ja e intresserad:)

• fruiaugusti09

å heeej bara! de va billigt!

Anna Henrik-vart ska ni ha eran fest?:)

• fruiaugusti09

oj, anderssons har ja bara neggo om! hatar hela den där familjen!
    dom har ju inte många hästar hemma, grymt otrevliga!

ja jag e mest kär i vicka´s tåtor, vilka mästerverk! men annars måste man göra en rajd å kolla runt vad de kostar på alla olika ställen. massa massa jobb!

• fruiaugusti09

ja vi skulle köpa doptårta där-men de sluta med att ja gick därifrån! UTAN tårta- å nu när man hör hur dom gör så vill man verkligen inte köpa tårta därifrån- ingenting för den delen!:)

• fruiaugusti09

kaaaanske ska en bekant göra min om hon e hemma, men annars vet ja inte? Måste ta mig en rajd på stan å kolla priser:)

• fruiaugusti09

nä vi hare inte varit dit än... men åk du å kolla i rutvik så slipper ja;P

• fruiaugusti09

nä ingen aning- håller me. ikea kanske?
    asså jag har inte fått ngn bekräftelse från kyrkan än- måste nå ringa:S börjar ju bli nerbös:)

• fruiaugusti09

vi ska å gifta oss i g-stad:)
    Min mb2 hade bokat så han fick ringa och då hade dom skickat ut den redan-så efter lunch när posten kom så hade vi våran bekräftelse hemma:D

De var en stooor lättnad!

• fruiaugusti09

nu har man missat mycket igen- har varit utan internet å haft en sjuk dotter. men nu e vi alla friska:)
    Ser att ni hunnit me å prata om inbjudningarna! När tycker ni att vi ska skicka ut dom? vi gifter oss 29de aug:)

• fruiaugusti09

åh, choklad. lät gott.
    de e ju så trist me prinsesstårtor..

Ja måste å göra ett ryck å bestämma va ja ska ha.. ska ni ha med ställning å hela köret? får man låna de eller köpa?

• fruiaugusti09

ja men de e ju skit bra:) gu nu måste man börja klura!
    svin smart me färdiga frågor i g-boken;)

Nu måste få klart inbjudningarna så man har lite koll på vilka som kommer å sånt;)

Svar på tråden Luleåtråden del 2