Luleåtråden del 2
LillemorL: hittar inge på hans hemsida. man får väl ringa dit å kolla:) Vad ska ni ha för fotograf?
Såg ngn på mässan vad danielfoto skulle ha??? såg ett pris på 22500 kr! heeeelt sjukt!
LillemorL: hittar inge på hans hemsida. man får väl ringa dit å kolla:) Vad ska ni ha för fotograf?
Såg ngn på mässan vad danielfoto skulle ha??? såg ett pris på 22500 kr! heeeelt sjukt!
jasså, d va inte mkt. kan man se hennes bilder någonstas?
Får man alla bilder då så får man välja vilka man vill förstora osv?:)
precis. ja e jätte intresserad;)
hehe, ja har oxå mailat henne. så vi får se hur det blir:)
Ang till festen så har jag INGA förslag, vad ska ni göra? ha någon som kommer å sjunger?
Gah, man vill ju som hålla det inom rimliga gränser:)
Anna Henrik: har varit in å de var dyrt! har till å me för mig att de va mera än vad grodan skulle ha!
Men hon fotar bra, har varit där med min kusins dotter å fotat henne.. passade på å fråga då:)
Altervattnet: haha. gällivare killarna lät ju lovande:)
Vart hitta du dom?
e ja från stenåldern? va e flashback?:)
jo jag har mailat samma dag som ni skrev om henne här och hon e redan inbokad:) Tänk så billigt de kan bli;P
jo så nu kan man bocka av en sak till på listan meeeeen festen. va ska man ha för musik då om man kör på en playlist. måste åka till rutvik å kolla om d finns nå högtalare där?
sen till tårtor, vet ngn vad ni ska ha för smak å vart ni ska köpa dom ifrån?
jo har sett henne, men hoin svarar inte på mitt inlägg i g-boken:) ja e dissad;P
Jasså allt sånt finns där, vilka ska vara i rutvik av oss?
man måste nå åka dit å kolla så man verkligen vet va som finns!
den va ju fin:)
kör på den!!;)
prata me din kompis om tårtan å säg att ja e intresserad:)
å heeej bara! de va billigt!
Anna Henrik-vart ska ni ha eran fest?:)
oj, anderssons har ja bara neggo om! hatar hela den där familjen!
dom har ju inte många hästar hemma, grymt otrevliga!
ja jag e mest kär i vicka´s tåtor, vilka mästerverk! men annars måste man göra en rajd å kolla runt vad de kostar på alla olika ställen. massa massa jobb!
ja vi skulle köpa doptårta där-men de sluta med att ja gick därifrån! UTAN tårta- å nu när man hör hur dom gör så vill man verkligen inte köpa tårta därifrån- ingenting för den delen!:)
kaaaanske ska en bekant göra min om hon e hemma, men annars vet ja inte? Måste ta mig en rajd på stan å kolla priser:)
nä vi hare inte varit dit än... men åk du å kolla i rutvik så slipper ja;P
nä ingen aning- håller me. ikea kanske?
asså jag har inte fått ngn bekräftelse från kyrkan än- måste nå ringa:S börjar ju bli nerbös:)
vi ska å gifta oss i g-stad:)
Min mb2 hade bokat så han fick ringa och då hade dom skickat ut den redan-så efter lunch när posten kom så hade vi våran bekräftelse hemma:D
De var en stooor lättnad!
nu har man missat mycket igen- har varit utan internet å haft en sjuk dotter. men nu e vi alla friska:)
Ser att ni hunnit me å prata om inbjudningarna! När tycker ni att vi ska skicka ut dom? vi gifter oss 29de aug:)
åh, choklad. lät gott.
de e ju så trist me prinsesstårtor..
Ja måste å göra ett ryck å bestämma va ja ska ha.. ska ni ha med ställning å hela köret? får man låna de eller köpa?
ja men de e ju skit bra:) gu nu måste man börja klura!
svin smart me färdiga frågor i g-boken;)
Nu måste få klart inbjudningarna så man har lite koll på vilka som kommer å sånt;)