Inlägg från: JustMeAndMyLove |Visa alla inlägg
  • JustMeAndMyLove

Bröllop 2010 nr 5

Idag är en sån där undrbar dag då jag bara vakna och såg på M och kände att jäklar vad jag är kär!
    Kanske är julstämningen som kommit ikapp oss?

God Jul allihopa!

• JustMeAndMyLove

Måste bara berätta, både jag och M drömde mardrömmar om vårat bröllop SAMMA natt!
    Ett omen?
    Hon drömde att inget blev levererat ochg att klännigen hennes var 10 storlekar för stor.
    Ja drömde att partytältet började brinna och att vi hamnade på ett jättehemskt, obehagligt hotell på bröllopsnatten :p

Inga fler som drömmer mardrömmar om den stora dagen?

• JustMeAndMyLove

Nu gick nog våra bröllopsplaner i krach :s
    Vi räknade med att jag skulle börja jobba till sommaren åtminstånde, men nu säger läkarna nej. (är målarlärling med hjärtfel och får inte jobba på höga höjder eller med maskiner) Inge jobb, inge F-kassa = socbidrag.. great..

Dessutom får inte M det jobb som utlovats OCH hunden har blivit sjuk OCH bilen gick sönder i helgen.

Vi hoppas på att vinna på lotto eller så får vi skjuta upp bröllopet ett år eller två. Vi vill ju båda ha dagen och resan vi drömmer om, inget mindre. Då väntar vi hellre :)

Men men, vi drömmer och småplanerar lite då och då hela tiden för att hålla tanken vid liv ;)

• JustMeAndMyLove

Hahaha!
    När jag jobbade på dagis påpekade en pojke att jag hade väldigt små bröst jämfört med hans mamma och sen kallade han mi ofta för: hon med de små tuttarna :P

Barns ärlighet slår ju allt... :D

Brudgummarna skrev 2009-01-30 19:43:05 följande:
    Jag som skriver här är för övrigt den flintskallige feta (en sexårings beskrivning på mig häromdagen) och den söte blonda är min käre make. Det kanske är kul att veta.
Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5