Inlägg från: Evasdottir10 |Visa alla inlägg
  • Evasdottir10

Bröllop 2010 nr 5

God Jul!
    Kram

• Evasdottir10

makupala skrev 2008-12-30 21:39:00 följande:
    en liten fråga.. har ni berättat för släkt och vänner att ni planerar ert bröllop?vi har valt att hålla tyst om det tills det är ca 1 år kvar tills bröllopsdagen..

Vi har berättat det för min mamma men inte för någon annan. Vill precis som du vänta...

• Evasdottir10

svartvitabruden skrev 2008-12-31 11:13:33 följande:
    GRÅTT NYTT HÅR

Jag vill vara med o banta 50 kg... Ska vi bli "bantar"polare? Gott nytt år

• Evasdottir10

Hej & god fortsättning!
    En fråga... Fick en stor Bröllopsbok från Bröllopstorget m posten idag..har inte beställt den o undrar nu om det är fler än jag som fått den?
    Kram på er

• Evasdottir10

Emmeli o Markus skrev 2009-01-02 23:12:48 följande:
      dom 50 första som skaffa plus tjänsten får en sådan bok Jag fick dock min för flera veckor sen.. Visst är den fin?! Jag ser den som en liten bibel i mitt planerande

den e perfekt!

• Evasdottir10

Hej tjejer!
    Håller på att titta på inbjudningskort och har svårt att bestämma mig..hade först tänkt att göra dom själv, men kom snabbt fram till att jag inte har tålamod till det . Var ska ni beställa dom i från, eller ni gör egna?
    Kram på er

• Evasdottir10

tusen tack tjejer!!!
    kraaam

• Evasdottir10

Tokisen skrev 2009-01-16 15:25:49 följande:
    PandisMina planer för helgen är att sova, jobba, sova och jobba lite till och därimellan försöka umgås med lite med familjen.Jobbar natt så på nätterna kanske jag tittar in om nån e vaken då

Jag jobbar oxå natt .
    Vi kanske ses här inne i helgen då...ska jobba fre,lör,sön natt

• Evasdottir10

paradisfågel skrev 2009-01-16 22:16:06 följande:
    Makupala, hm.. vet inte riktigt vad jag vill ha för någon.. Antingen kommer jag köpa en, och om jag anser att de är för dyrt så kommer jag sy upp den hos en sömmerska i k-stad.. Hon är jätteduktig o känner henne lite halvt så skulle jag sy upp den känns de självklart att anlita henne.. För den klänningen som ligger längst bak i mitt galleri skulle hon ta ca 3000 för att sy upp (då är inte tyg inräknat).. Så allt som allt så räknar jag väl med ca 6000 för min klänning (med stor marginal på andra grejor så vi kan skjuta till om de skulle behövas)..  

min klänning ska jag oxå få uppsydd i kstad..vad heter hin som ska sy upp din?

• Evasdottir10

Hej tjejer!
    Välkomna ni som är nya!
    Nu har jag bokat tårta (heter det de?) Ska åka dit på lördag o smaka de olika fyllningarna samt bestämma hur tårtan ser ut! Hur mkt pengar hade ni tänkt lägga på tårtan? Vi kommer att betala 55 kr / bit, vi blir 104 gäster om alla kommer!
    Ang barnfritt eller ej, så ska endast våra egna 2 barn vara med men dock bara en stund för sen kommer en barnvakt o hämtar dom!
    Ha d gott!
    Kraaam

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5