Bröllop 2010 nr 5
Hej tjejer, får jag hoppa in här? Vi har nyligen bestämt oss för att gifta oss och det blir om det går nov 2010.
Det blir ett borgerligt bröllop med vigsel på annan plats. Ingen vit traditionell klänning.
Hej tjejer, får jag hoppa in här? Vi har nyligen bestämt oss för att gifta oss och det blir om det går nov 2010.
Det blir ett borgerligt bröllop med vigsel på annan plats. Ingen vit traditionell klänning.
Tack allihopa!
paradis: just nu pluggar jag etnologi.
svartvita: ja, det är alltid snyggare på modellerna tycker jag. En annan som inte är smal undrar hur man kommer att se ut klänningarna.
paradis: det är sant Vad jobbar du med?
svartvit: vad gott! Jag ska fixa mina snart
Hej tjejer! Hoppas att ni har haft en bra jul
emmeli: finns inga ord som kan trösta nu och jag är hemskt ledsen för din förlust Många styrkekramar till er!
Grattis Humlan! Hur räknar man barnportioner? Är det en halv vuxen? Vi har 8 barn under 10 år. Ska jag räkna som 4st vuxenportioner?
Vi har bestämt oss för att hyra lokal med personal, dukning, städning, musik osv. Men när det gäller maten så är vi lite osäkra än. Hade varit kul att anlita cartering för en buffe, vi vill inte ha 3-rätters. Men jag tycker att priserna är så höga. Bara själva buffen går på närmare 17000kr!! Har ni tips på buffer i sthlm som kostar mindre?