Bröllop 2010 nr 5
Hej!!
Helt ny här...Vi har oxå planer på att gifta oss 2010 troligtvis sommaren... Är mest nyfiken på hur mycket ni har planerat och hur mycket som redan är fixat...Fundera på om man borde sätta igång ordentligt snart...
Hej!!
Helt ny här...Vi har oxå planer på att gifta oss 2010 troligtvis sommaren... Är mest nyfiken på hur mycket ni har planerat och hur mycket som redan är fixat...Fundera på om man borde sätta igång ordentligt snart...
Tack!!
Vi har väl funderat lite på plats...Vet att jag vill ha en kortare klänning (sluta någon stans på vaden)eftersom vi troligtvis kommer att gifta oss ute...Funderar på fäger men sååå svårt...Funderar på att ringa präst o höra mig för lite (då vi inte vill vara i kyrka) men känns som de kommer tro man är knäpp...är ju långtid kvar :)
Oj jag har verkligen inte tiden som krävs för att hänga med i den här tråden...men jag hoppar in med jämna mellan rum...
...tänkte höra om det är någon här inne från eksjötrakten?? Hade varit kul att snacka tankar och idéer med någon på närmare håll.
Bröllopsplanerna ligger på slutet av juli 2010