Bröllop 2010 nr 5
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Lillan och socker smulan: tack Nä jag har den inte än, ska ta det 4 månader innan ung.
paradis: jag håller helt med. Vi har också sagt att vi skjuter upp det om vi inte hinner få så som vi vill ha det.
haenish: vi bjuder bara såna som betyder något för oss just nu. Man behöver inte bjuda alla bara för att man känner dem.
Lillac: nä precis
paradis haha nä, då är det inte så bråttom. Vi är 12 år äldre men vi har egentligen inte heller bråttom. Har man valt varandra för resten av livet i hjärtat så finns det ingen som säger att man måste gifta sig på en gång. Giftermålet finns alltid kvar
MissMijah: ringarna är jätte fina
fromheretoeternety och ellebella: jag har gått ner 10kg sen okt med viktväktarna. Så skönt nu börjar jag att komma in min garderoben igen.
humlan: det är hur irriterande som helst
fenixx: det var tråkigt att höra Du får hälsa tillbaka.
Det har hänt mig massor med gånger, att jag svarar på inlägg och man tittar inte om de kommer med eller inte. Sen efter några timmar när man ska titta igen så upptäcker man att inläggen inte finns med.
paradis: ja det är märkligt. Jag är inne på FL och där är det samma problem.
Min sambo vill också ha kläder från dem
pandis: skönt att det löste sig!
makupala: vad roligt! Jag längtar tills vi uppnått det målet
Vår budget ligger 40.000kr just nu exkl resa. Middagen kostar hälften av budgeten.