Bröllop 2010 nr 5
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
hej töserna..ja ni skriver ju så tangenterna glöder..
jag är så slö så jag orkar inte läsa alltihopa..
karolina: du vet att jag håller tumar och tår inför din tenta. har du pluggat bra idag då? :) kram
hej tjejer
therese: hoppas att det ordnar upp sig fö dig snart och att ni löser det för bröllopet.
God Morgon snuttefisar!
hoppas att ni sovit gott!
här är det underbart väder! jag ska snart ut och gå en låång skön promenad. sen ska vi åka till movieline och fynda lite filmer
vi hörs senare
puss och kram på er!
God Morgon!
Igår var jag och Rob och köpte lite saker till inbjudningskorten. I veckan ska vi pyssla med dem och så ska vi skicka ut dem snart.
Det var kul igår när vi var på Panduro. För Rob kom med massa olika förslag " det här bandet är fint, eller hur gumman?" och kolla de här klistermärkena hade ju passat på kuverten eller vad tycker du?"
så jag la mig lite åt sidan, för jag ville att han skulle få känna att hans förslag var bra. och det var de ju, även om jag hade valt det andra bandet. men han var så nöjd. så det blir nog jättebra
Nu ligger bilder i mitt galleri på våra vigselringar. Vi är nästan 100 att det blir dem.