Bröllop 2010 nr 5
jag har beställt speciellt bröllopsbubblor. Och dom ska inte ge fläckar i alla fall inte vad jag har hört. Vi har beställt bubblor till hälften och kommer att ha ris till hälften.
Vi kommer att boka lokal och kyrka i april.
jag har beställt speciellt bröllopsbubblor. Och dom ska inte ge fläckar i alla fall inte vad jag har hört. Vi har beställt bubblor till hälften och kommer att ha ris till hälften.
Vi kommer att boka lokal och kyrka i april.
den har jag faktiskt också kollat på för länge sen. men så hittade jag min som var mer jag.
Men den är jättefin. Ändringarna låter också fina.
Förövrigt tjejer så gillade mannen plastrongen och den lilla näsduken som man fick med och smyckena var också fina så det behåller vi. tror som sagt att det behövs lite mörkare toner på honom då kostymen är ljus.
Nu ska jag krypa ner i sängen för imorgon åker vi till Linköping och familjen. Så blir det disney on ice.
Men om jag inte hinner komma in imorgon bitti så får ni ha det så bra i helgen..
eller äsch det är klart att jag kommer in innan vi åker.
sov gott tjejer.
hihii
även om du gör det så är ju inte 1000 kr hela världen då kanske..
Att fåglar skadas av ris är en myt.. det finns inget bevisat att ris sväller och skadar fåglarna.
Men ja jag har köpt speciellt bröllopsris som smälter bort efter tiden på marken.
Hej tjejer.
Ja då var man tillbaka efter en helg i Linköping med familjen. Det har varit väldigt skönt.
Har försökt läsa ikapp er lite men är det något stort jag har missat så får ni gärna dra det igen.
Såg att det var lite disskution om blommor.
Ja har väl en liten syn om det, men jag är inte helt säker. Får se lite vad det finns för blommor när det närmar sig. Men den kommer inte vara speciellt maffig eller så. Det kommer att vara enkelt.
Välkommen alla nya också. Det är kul när vår tråd växer så pass mycket.
Såg att det var något som skulle gifta sig 10 juli. Det är ett bra datum då fyller min dotter år. Och hennes två födelsedagar som vi har haft har varit strålande solsken. Så det kommer bli en bra dag.
Kram på er så länge tjejer.
Hej tjejer,
Men vad irriterande av kyrkan.
Hade ni beställt era inbjudningar från calligraphen så dom är förtryckta eller hur har ni gjort dom??
Dumt att dom ångrar sig nu, som sagt det borde dom ju vetat när ni frågade.
Hoppas att allt är bra annars.
Hej tjejer,
Hade ni beställt era inbjudningar från calligraphen så dom är förtryckta eller hur har ni gjort dom??
Hej tjejer,
Hejsan.
Vi kommer att gifta oss i april 2010. Jag bor i stockholm men vi ska ha bröllopet i Linköping.
Jag har hållt mig lite i bakgrunden nu ett tag pga flera anledningar.
men jag har inte riktigt varit på humör dom senaste dagarna.
Ni får ha det så bra så hörs vi snart igen.
Men snälla älskade du...
först börjar jag gråta när jag läser att det definitivt är slut och att du ska lämna oss här. Och sen när du skriver att du har något åt mig då har du gått för långt..
Jag har skickat ett mail till dig där jag har skrivit av mig lite. Och med adressen självklart.
Men jag tycker inte att du behöver ge mig något.
MEN OJ VAD JAG KOMMER SAKNA DIG HÄR.
Du finns i mina tankar eller säkert hos många av oss här nu under våran fortsatta tid av planering. Du kommer vara saknad. men vi finns här om du behöver oss... ALLTID.