Bröllop 2010 nr 5
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Välkommen in!
Ni har skrivit duktigt sedan jag åkte o mös med mor och bror, men jag orkar faktiskt inte läsa ikapp nu så ville bara säga Hejja oss som planerar till nästa år!
OCH säga att:
Jag är så LÖJLIGT lycklig för på tisdag kommer m2b hem!!!!!! Har både gråtit av glädje o dansat runt som en tok
Iiiiiiiih!
Nu har jag bokat tid för braziliansk vaxning.... hua! Men måste ju prova innan jag ska göra det inför bröllopet så varför inte nu inför att m2b kommer hem? hehehe
Lite nervöst dock, livrädd för hur ont det ska göra...!
pandis: förstår din irritation!!! FY! vart är det? Så vet jag var jag INTE ska handla
Jag hade blivit fly förbannad och hon hade minst sagt fått veta att hon lever kan jag ju säga... När jag beställer något vill jag ha det NU, eller senast om en vecka! Annars hade jag inte brytt mig om att beställa det NU!
Nej, sånt där gör mig vansinnig... Oavsett om man är privatperson eller driver en verksamhet...
Nej, jag kan inte se dem Men tror säkert de är kalasfina!
Ingen aning om varför det inte funkar att lägga upp bilder...
De var jättesöta!
Wohoo! Nu har vi fått klart med solist till kyrkan!
maj2010: Vi har räknat summor, och sedan garderat oss med en buffertpost vi kallar "övrigt" med 10'000 i.. sen har vi räknat högt på vissa poster vi vet hur de kommer se ut o så.. så kan man "låna" från olika poster om det inte stämmer i någon...