Bröllop 2010 nr 5
Japp det gör han och jag är där nu
Japp det gör han och jag är där nu
Ja bröllopsideer & planer MÅSTE jag ta pauser ifrån då och då faktikst och det är ju inte så att man inte har tid på sig finns ju annat man måste göra i vadagen med *L*
Jag kilar in och säger godnatt åt alla bröllopsplanerade brudar i tråden
Vi syns över morgonkaffet imorgon eller hur
Fru Indosaurie skrev 2009-03-05 08:27:25 följande:
Jag fyndade oxå min brudväska , det va en butik som sålde ut pga konkurs tror jag gav 60 kr för den. Kan lägga in en bild senare i galleriet
Jag glömde berätta att jag har vart på panduro IGEN.. idag gick det *HOST* ( tittar så ingen hör ) 600 kr för vad . lite papper,lim.sigill.stämpeldyna + en distressink
Tur att jag fick två kvitton så kan jag bara visa upp det ena hemma ( schh ) ha ha ha . Men nu har jag iaf köpt provkort som är tänkt som menykort, ett mörktlila +silver och ett tunnare som man har om det lixom
få se vad mannen säger om detta annars är det bara att leta vidare. Egentligen blir det inget billigare om man gör dom själv, det märker jag det *s*
Ringen ligger i mitt galleri nu . Tänk att den ringen kostar 3000kr bara . YES
ringen jag vill ha är inte egen design- annars brukar det vara typist mig *s*. Jag hittade den i en butik nere i gbg :-d
Nu ska jag ner på stan och träffa en tjej jag lärt känna genom en blogg för 1a gången - va spännande
jag hör av mig sen
kram tjejjer
Jag hade jättetrevligt idag med tjejen jag lärde känna via en blogg som jag berättade om tidigare. Dock va hon mkt yngre än mig men what the heck *s* vi babbla på som om vi känt varann läänge . wii jätteroligt
Nu sk ajag kolla på glamour
ja jag ville ju först ha en ring från schalins ( solvind ) och den kostar ju över 10 tusen- så Ja jag är glad
Va bra dom va i Let's dance ikväll, men inte den bästa kvällen tycker jag. men det är svårt för jag tycker att Morgan-Laila och muskelknutten är lika duktiga
vem är eran favvo ??
själv är man förkyld för 5:11 te gången denna vinter men jag SKA gå på bio ikväll iaf
ska se shoppaholic FÖRE förhandspremiären hihi kul