Inlägg från: paradisfågel |Visa alla inlägg
  • paradisfågel

Bröllop 2010 nr 5

Emmeli, då förstår jag att du väldigt gärna vill att han ska lämna över dig..

Har själv funderat på att se om min pappa skulle vilja lämna bort mig.. Men tanken att gå in tillsammans med sambon är också väldigt tilltalande..

• paradisfågel

Hejsan mina änglar!

Välkomna in ni nya!

Har inte hunnit läsa igenom allt än.. Ville bara skvallra om att nu har vi pratat lite löst om nytt datum/år.. Som det ser ut kommer vi vänta tills antingen vår årsdag 2012, eller till vår förlovningsdag samma år. Ev att vi väntar till året efter också och tar det på sommaren som vi först hade tänkt göra 2010.. Så så ser de ut i dagsläget iaf..

• paradisfågel

Fenixx, tråkigt att höra om jobbet! Hoppas att ett nytt tillfälle dyker upp snart! Hade också hoppats på att de skulle bli nästa år ändå.. Men skulle kännas som att jag pressar honom d.. Tänkte ändå planera klart allting innan så lämnar er inte

Pandis, hoppas de gick bra för dig!

• paradisfågel

Brideinleather, för några trådstarter sedan så bestämde vi oss för att skjuta upp bröllopet av olika anledningar..

MissMijah, jag frågade han lite löst när han tyckte vi skulle gifta oss, o då fick ja svaret om två-tre år.. 2012 har vi två speciella datum bla att vi varit förlovade i 5 år.. Inget av de faller riktigt inom den säsongen som vi egentligen vill, då vi vill gifta oss på sommaren.. Så antingen blir de något av de speciella datumen, eller så blir det sommaren efter..

• paradisfågel

Grattis EllaBellaG! Va kul att du passerat ditt mål!

• paradisfågel

Mijah, klart jag inte kommer! Tänkte jag skulle planera klart allting som innan tänkte jag.. Så lätt  blir ni inte av med mig

Haennish, va kul att du också ska gå på mässan på söndag! Det ska jag och Emmeli också!

• paradisfågel

Mijah, jag röstar på den klänningen som e vit på bilderna

• paradisfågel

Emmeli, när ska vi åka på söndag?

• paradisfågel

Rosesarered, tror haennish pratade om bröllopsmässan som e i borlänge krokarna på söndag

Haennish, har inte hört att man måste förköpa? Visst borde de gå att köpa i dörren? Här är texten som jag läst om mässan: Haganäs. Borlänge / Falun
    Vi visar allt för bruden och brudgummen. Frisyrer, make up, underkläder, dukningar, foto, blommor, smycken och mycket annat. Kaffe,tårta och modevisning. 80 kr biljetten. Visningar 13.00 och 15.00.

Sambon min har hittat ett superfint ställe Ska maila till dem för att höra ungefär va de skulle kosta.. Men va riktigt fint!

• paradisfågel

Rosesarered, den är i Haganäs, mellan Borlänge och Falun om jag förstått det rätt (kan inte riktigt va andra ställen runt om borlänge ligger så gissar hej vilt nu{#lang_emotions_tongue_out}) Har ni provat 12 romantiska dejter? De har vi som vi gör lite då och då.. Tror vi är på 4 lr 5 nu..

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5