Inlägg från: berglinlindström |Visa alla inlägg
  • berglinlindström

Bröllop 2010 nr 5

rosesarered skrev 2009-01-10 11:35:09 följande:
    fina näbbklänningar! gillar nog den vita bäst om du ville ha åsikter på dem.

jag tar gjärna emot åsikter.

• berglinlindström

Humlan66- gud vad jobbigt hoppas att löser sig.

• berglinlindström

Vi kommer att spara en hel del

Fota kommer mitt ex göra och transport min kusin vi kommer att sova hemma för barnens skull.

hår och smink kommer jag göra hos frisörn vi kommer at hyra kläder
    bröllops resan det vi inte än bara att barnen ska med.Men en kryssning efter bröllopet ska dte bli för att kopla av men man kan hoppas at få nån dyr resa utomlands som present.

• berglinlindström

vi har en fråga vi ska förlova oss nästa månad på kryssning men vi vet inte hur vi ska göra vad ser bäst ut att man förlovar sig vid buffen eller att vi smyger iväg till nåt ställe och dom får upptäka det själva
    Alla barnen och min kusin ska med för att vi ska få njuta av varandra för han tar barnen om det behövs.ingen vet att vi ska förlova oss.
    för vi ska tala om att vi gifter oss nästa år oxså.

• berglinlindström

fromheretoeternity skrev 2009-01-11 10:36:25 följande:
    Är det inte mysigare att smita iväg själva, kanske ute på däck eller nåt? Även om man vet om det innan så är det ju mycket känslor som kommer vid en sån tidpunkt, och jag hade inte velat ha folk omkring mig, jag ville ha fullt fokus på min sambo Sen får ni se hur lång tid det tar innan någon märker det

tack det ska vi göra  daniel sa direkt när han läste at det gör vi.Ingen hade tänkt på däck men nu blir det så.
    Jag mistänker att minna barn kommer upptäka det först helst casper och madelene för vi ska fira dom i förskott (dom fyller den 1 och 7 mars och detta är på sportlovet)dom vet knapt nåt det enda är att vi ska ut på resa.

maj2010- vi kommer att bjuda släkt/vänner/kusiner som man umgås mest med så alla kommer inte till oss.
    Vi gjorde så för jag har inga föräldrar alls har bara släkten och dom börjar ta avstånd oxså efter 2003 händelse så är jag inte vatten värd så vi kommer ta dom som är vi mest umgås med medans daniels sida kommer alla vi kommer at bli 45-50.

lokalen kommer bli speedwayparkens resturang/lokal sen kommer vi att hyra perssonal som lagar och dukar fixar ja allt dom till och med är med när det gjäller blomster på bordet.

• berglinlindström

Evasdottir10 skrev 2009-01-11 12:12:05 följande:
    Hej tjejer!Håller på att titta på inbjudningskort och har svårt att bestämma mig..hade först tänkt att göra dom själv, men kom snabbt fram till att jag inte har tålamod till det . Var ska ni beställa dom i från, eller ni gör egna?Kram på er

vi kommer at beställa från http://www.romance.se/index.aspx?&Lang=sweden 

• berglinlindström

rosesarered- vi kommer at ta det bara vi på däck sen dagen efter så står det i tidningen för vi kan inte ta den dagen pga daniels mamma kör oss til båten (typiskt när man inte har körkort) samt min kusin ska med oxså men vi kommer att sicka sms senare när nån upptäkt ringarna som nog blir barnen som gör.

sen kommer vi att öppna förlovningsidan här innan vi åker och sicka till vännernas och släkt e-post

• berglinlindström

Nu var kyrkan bokad ´tur det för det var 1 till det datumet och vi slipper den prästen som vi hade på dopet hon slutar om 1 år.
    Catringen är bokad och klar ska träffa våran kontakt persson i agusti detta år för att gå genom maten dukningen blommorna färgtemat ja allt.Det enda vi måste handla är drickan.
    Priset kommaer att ändras för oss pga vi har hyrt retsurangen/kaffet som till hör speedwayen och det finns porslin dukar ja allt så vi får se vad vi kommer att landa på.

Är det nån som vet och har en bild eller sida på nätet på ishavsblå och kristalvit färger? Läste det på catringens sida om färgtema och vi ligger på höst/vinter.

• berglinlindström

Tokisen skrev 2009-01-12 13:08:04 följande:
    HAr ni andra funderat på bröllopsresa?

vi kommer att ta en kryssning bara vi efter åt sen en längre resa med alla barnen

• berglinlindström

Idag ska man ta hant om sjuka barn som vägrar att vila man ska leka och göra rackartyg.
    Är det nån som kan detta med bordsplacering hur man ska göra när man inte har sinna föräldrar med samt knapt några släkt alls och vänner på min sida sambon  sida har allt. Jag har gråtit som den det känns som jag förstör allt för min släkt och vänner har tagit avstånd från mig.
    Men sambon lovar att hjälpa mig tips och råd för kläning och blommer och att vi ska bara ta en vanlig men lyxig kryssning sen åka med alla barn istället.

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5