• Humlan66

Bröllop 2010 nr 5

Fenixx

jag kommer att kopiera ringen från scarlins med att göra en egen likadan men inte ta diamanterna så man får ned kostnaden.

Jag frågade om man ser stor skillnad på stenarna och dom att bara experter ser sånt där, så då så
    soo bee it hihi

• Humlan66

välkommen maj2010

Ja det är svårt det där med gästlistan ,det håller jag med om
    men jag tycker ändå att sånna man nästan aldrig träffar känns fel att bjuda på bröllopet med

Vi sa idag att nånstan mellan 40-45 gäster sätter vi gränsen på

• Humlan66
    Leilani skrev 2009-01-11 11:47:23 följande:
    välkommen maj2010. Jag tycker inte alls du måste bjuda alla kusiner för att du bjuder en. det är din dag så dels måste man ju tänka på ekonomin för de flesta har ju ett begränsat antal för att det kostar desto fler man är tyvärr. sen så måste du och din m2b bara bjuda dem som ni faktiskt absolut vill ha där. Jag har tex valt att välja bort några av mina ingifta syskon då jag inte umgås med dem trots att de funnits i mitt liv i 20 år medan jag väljer att bjuda min ingifta systers mamma och för mig räknas hon till familjen.... Jag har absolut ingen lust att bjuda folk som jag känner är ansträngande för mig att umgås med då jag vill ha så lite press på mig som möjligt på min bröllopsdag
    Ja då skulle man skita i att bjuda min syster d¨;) men då tar det hus i helvete *s*
  • Humlan66
    maj2010 skrev 2009-01-11 12:08:33 följande:
    Jag kanske bjuder en faster med familj som jag faktiskt tycker om och skiter i om de andra blir sura. Eller så blir det ingen släkt alls. Min m2b har nästan ingen släkt alls, så då blir det rättvist... Blir bara några få "gamlingar" och resten ungefär jämnåriga med oss. Inga torrbollar på min bröllopsdag :)Appropå nåt helt annat, min m2b fyller 30 snart och jag vill ge honom nåt speciellt, kanske en upplevelse i present. Nån som har tips?
    Ja det är lika här fast tvärsom, m2b har massa släkt och jag nästan igen alls, kommer att kännas konstigt :-s
  • Humlan66

ja välkommen Tokisen

Du kommer att gifta dig före mig då hör jag *L*

• Humlan66
    Tokisen skrev 2009-01-11 14:35:26 följande:
    Jasså, när e d tid för er?
    Den 21 eller 28 / 8-2010
  • Humlan66
    Fenixx skrev 2009-01-11 17:11:13 följande:
    Om ni har lust kan ni väl kika i mitt galleri och säga vilken av ringarna ni gillar bäst. Jag gillar enkla ringar med lite mönster i. så inte mycket blingbling för mig. min förlovningsring är en vanlig slät.
    ring nr 1 :-d
  • Humlan66
    makupala skrev 2009-01-11 23:49:50 följande:
    har äntligen hittat underkläder i min storlek!! har hittat 2 st bustier hos Dreambride, det tråkiga är bara att de kostar ca 1000-1500 kr.. Det suger.. Har iofs hittat underkläder i utländska webbshoppar, men känns som om man inte ska behöva importera underkläder bara för att få rätt storlek..Dagens i-lands problem, jag vet.. Skönt att få skriva av mig.. Tack för att ni orkar lyssna! Kram
    testa E-bay.com där hittar man allt möjligt och jag har köpt mycket så och det funkar bra .. bara ett tips
  • Humlan66

Är det någon utav er som har reggat eran bröllopssida på nån svensk site ?? var och varaannan har ju på weddingannoucer

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5