• pandis81

Bröllop 2010 nr 5

Då tjejer.
    Vi trippar snart in på 2009 och det är vårat sista år som ogifta. Sen är det våran tur.
    Vi fortsätter att diskutera allt mellan himmel och jord kring våra bröllop här på tråden.

Dom som hänger här och delar sina meningar är följande:
    Missmijah: 26 år Partille 15092009
    Pandis81: 27 år Huddinge 24042010
    Mysifer: 21 år Jönköping 08052010
    Tinzi: Sandared 08052010
    Brudgummarna: 30 års åldern Umeå xx052010
    Kenttjej: Göteborg xx052010
    Aprikos: 24 år Höör 05062010
    Enmidsommarnattsdröm: Gävle 23062010
    Fenixx: 26 år hemlig ort 03072010
    Superstarfia: 17072010
    Emmeli o markus: 22 år Borlänge 24072010
    Evasdottir10: 28 år Bjärrum 31072010
    Haennish: 07082010
    Makupala: 24 år Trosa 21082010
    LindaCecilia: 21082010
    Fruhögstadius: 20 år Morgongåva 25092010
    Svartvitabruden: 25 år Stockholm 27112010

Inga bestämda datum
    Starfish: 24 år Gävle Sommaren 2010
    Justmeandmylove: Sommaren 2010
    Rosesarered: 23 år Stockholm Sensommaren 2010
    Ullis33: 33 år Göteborg Sensommaren 2010
    Hummlan66: Sensommaren 2010
    Diz: 26 år Ekeby Sep/okt 2010
    Lillamaa: 22 år Kalix Vinter 2010
    Paradisfågel: 20 år Borlänge 201x
    Sockersmulan:

Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html

Kram kram

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5
  • Emmeli o Markus

Evasdottir10 skrev 2009-01-02 22:24:03 följande:
    Hej & god fortsättning!En fråga... Fick en stor Bröllopsbok från Bröllopstorget m posten idag..har inte beställt den o undrar nu om det är fler än jag som fått den?Kram på er

dom 50 första som skaffa plus tjänsten får en sådan bok Jag fick dock min för flera veckor sen.. Visst är den fin?!
    Jag ser den som en liten bibel i mitt planerande

Längtar efter vår stora Dag:)
  • svartvitabruden

Sån har itne jag fått

Emmeli o Markus skrev 2009-01-02 23:12:48 följande:
      dom 50 första som skaffa plus tjänsten får en sådan bok Jag fick dock min för flera veckor sen.. Visst är den fin?! Jag ser den som en liten bibel i mitt planerande
    50 kg på 15 månader - start 090101
  • MissMijah
    JustMeAndMyLove skrev 2009-01-02 21:15:20 följande:
    Nu gick nog våra bröllopsplaner i krach :sVi räknade med att jag skulle börja jobba till sommaren åtminstånde, men nu säger läkarna nej. (är målarlärling med hjärtfel och får inte jobba på höga höjder eller med maskiner) Inge jobb, inge F-kassa = socbidrag.. great..Dessutom får inte M det jobb som utlovats OCH hunden har blivit sjuk OCH bilen gick sönder i helgen.Vi hoppas på att vinna på lotto eller så får vi skjuta upp bröllopet ett år eller två. Vi vill ju båda ha dagen och resan vi drömmer om, inget mindre. Då väntar vi hellre :)Men men, vi drömmer och småplanerar lite då och då hela tiden för att hålla tanken vid liv ;)
    Vad tråkigt att höra! Hoppas att det ordnar sig för er!
  • MissMijah
    makupala skrev 2009-01-02 21:25:55 följande:
    någon mer som tänkt ha en axelbandslös klänning? vad kommer ni att välja för underkläder? korsett, bustier eller en vanlig axelbandslös bh?
    jag ska ha axelbandslös klänning. vet inte hur det blir med underkläder än, men tror det blir en korsett.
  • svartvitabruden

Jag kommer vara utan bh helt och har ändå Hkupa för klänningen håller allt så bra på plats

50 kg på 15 månader - start 090101
  • FruHögstadius

hej flickor, idag mår jag lite konstigt, kunde inte sova i går kväll för min mage gjorde så konstigt ont, jag hade ätit som vanligt, mådde däremot illa efter maten och likadant efter frukost nu. men ändå så kändes magen så där tom och knorrade och vred sig som om man var hungrig, trodde det skulle gå över men det gjorde det inte, har fortfarande lite ont. Känns jättemysko.

igår hade vi främmande som tydligen visste att vi skulle gifta oss, har itne berättat för dem, men kom på att hon läser min blogg, och de verkade inte alls överraskade och hon pratade på som skjuton om bröllopet och att det skulle vara roligt och ja känns superbra

• fromheretoeternity

Är du stressad eller orolig för något?
    Låter som att du kanske har lite magkatarr.
    Försök att inte dricka för mycket kall vätska på en gång utan hellre varm. Undvik juice och kaffe och för fet mat.
    Ät gärna yoghurt.
    Om det inte går över kan du prova att köpa Omeprazol på apoteket receptfritt och kör med det ett par veckor.
    Skulle det inte bli bra efter det så tycker jag att du ska söka på din våc.

Krya på dig!

Jag hade kvar min huvudvärk när jag vaknadei morse... har aldrig reagerat så här på bantning förrut...

FruHögstadius skrev 2009-01-03 11:07:54 följande:
    hej flickor, idag mår jag lite konstigt, kunde inte sova i går kväll för min mage gjorde så konstigt ont, jag hade ätit som vanligt, mådde däremot illa efter maten och likadant efter frukost nu. men ändå så kändes magen så där tom och knorrade och vred sig som om man var hungrig, trodde det skulle gå över men det gjorde det inte, har fortfarande lite ont. Känns jättemysko.igår hade vi främmande som tydligen visste att vi skulle gifta oss, har itne berättat för dem, men kom på att hon läser min blogg, och de verkade inte alls överraskade och hon pratade på som skjuton om bröllopet och att det skulle vara roligt och ja känns superbra
  • Tattoo82

Nu har jag gjort en sån där flask-sparbössa för tior som ni pratade om för ett tag sen! Bild i galleriet.

• FruHögstadius

jag tror inte att är orolig för något, inte vad jag vet om iallafall, men det kan ju vara stress inne utan att jag vet om det.

huvudverk är så jobbigt, har också haft problem med det förr, kommer ej i håg hur jag reagerade när jag började gå ner i vikt för ungefär ett år sedan. Jag gjorde inga jättestora förändringar, nu har det blivit vardag med mina "matregler", men jag kommer inte ihåg riktigt hur min kropp regarade.

• MissMijah
    FruHögstadius skrev 2009-01-03 11:07:54 följande:
    hej flickor, idag mår jag lite konstigt, kunde inte sova i går kväll för min mage gjorde så konstigt ont, jag hade ätit som vanligt, mådde däremot illa efter maten och likadant efter frukost nu. men ändå så kändes magen så där tom och knorrade och vred sig som om man var hungrig, trodde det skulle gå över men det gjorde det inte, har fortfarande lite ont. Känns jättemysko.igår hade vi främmande som tydligen visste att vi skulle gifta oss, har itne berättat för dem, men kom på att hon läser min blogg, och de verkade inte alls överraskade och hon pratade på som skjuton om bröllopet och att det skulle vara roligt och ja känns superbra
    kanske dum fråga, men du är inte gravid??
Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5