molnis skrev 2009-01-22 18:52:01 följande:
När vi förlovade oss för 5 år sedan sa vi inte det till någon (vad jag kan minnas). Vi tog gemensamt beslut, köpte ringar, åkte till grekland å förlovade oss på en strand i solnedgång..mysigt=) Visst inget frieri men gjorde det till en grej eftersom vi ej hade bröllop i sikte på några år. Vi hade fixat så de kom in en annons tidningen, som faktist några st såg. (smsade vissa att de sklulle kika i tidningen) Så va först då de fick veta. Sökte på mitt nick å hittade mina inlägg å trådar här på BT från 2003, kom ju inte äns ihåg att jag skrivit dom sakerna. Men minns spänningen med att vi höll på å fixade och ingen annan visste, så förstår er som är i samma sits!)Nu när vi bestämt bröllop har vi ej hållt tyst alls... Men vissa detaljer kanske vi håller för oss. Men många tycker de e kul å engagerar sig å jag brukar va likadan så tycker det e kul!
Vad roligt att du varit medlem så länge!
tycker att det låter härligt med förlovning på en strand i solnedgången.
Jag fick ett frieri men vi köpte ringarna tillsammans och planerade in en hotellhelg då vi tog på oss ringarna. Dom låg ganska länge i byrålådan härhemma men jag gick och tjuvprovade på den ibland
man hade en så härligt pirrig känsla i hela kroppen!
Nu har vi bokat biljetter till bröllopsmässan, lördag på grand hotel.
Blir mycket program för oss nu, vi ska åka iväg och bo på ett pensionat i helgen och ha en myshelg, men framförallt fira vår femårsdag på söndagen! ska bli så härligt!
ha en bra helg alla