• makupala

Bröllop 2010 nr 5

tack för tipset, kollade upp var deras butiker finns.. men hittade tyvärr ingen i närheten av där jag bor..

maj2010 skrev 2009-01-19 21:04:33 följande:
    makupala, har du kollat underkläder hos Change? De har ALLA storlekar och brukar ha rätt fina grejer. De har butiker lite varstans i Sverige har jag för mig.
  • makupala

har löst mitt underklädes-problem..
    tänker ta en chansning o beställa underkläderna från e-bay. där fanns det hur mkt som helst i min storlek!

• makupala

www.cellbes.se, på deras rea för bara 99 kr!!

maj2010 skrev 2009-01-23 22:17:30 följande:
    Fina skor! Var har du hittat dem?
  • makupala

Först o främst, grattis brudgummarna!

var längesen jag tittat in här nu.. vi har legat sjuka här hemma ett par dagar. Så det var roligt att läsa ikapp det som skrivits.. :)

Måste ju bara få tala om att jag idag gjort mina första köp från e-bay! Blev en slips till sonen och sen en väst+slips till min m2b allt i lavendel-lila.. För en summa av 350 kr inkl. frakt! :D

Hur har er helg varit? Kram på er!

• makupala

har nu lagt ut bild på väst+slips i galleriet

Fenixx skrev 2009-02-02 12:17:25 följande:
    vilket kap makupala! inga bilder?har också fyndat bra på ebay, finns ju såå mycket skoj.
  • makupala

jag kommer vara 26 o min m2b kommer vara 38 när vi gifter oss..

rosesarered skrev 2009-02-03 19:44:52 följande:
    Fenixx,har du kollat matton?dom verkar ha papper i alla möjliga färger men vet inte hur det står till med kuvert.vad många vi börjar bli i tråden,välkommen alla nya skulle vara kul och veta lite mera om alla här!finns det några andra unga brudar här? själv kommer vi att vara ganska unga när det beger sig, 24 och 26. Känns lite nervöst då man undrar vilka reaktioner vi kommer att få. Men vi har varit ihop i några år nu så det känns som ett naturligt steg för oss.
  • makupala

har hittat min drömklänning tjejer!
    och den kostar bara ca 1000 kr inkl frakt!!!

hade ni slagit till och köpt den redan nu?
    trots att det är 1,5 år kvar till bröllopet..

behöver råd och argument för att övertyga sambon också..

• makupala

har nu lagt upp bild i galleriet, men tänker be dem ändra ryggen till snörning istället för dragkedja som på bilden..
    sen ska även det blåa bytas mot lila..

pandis81 skrev 2009-02-05 22:46:10 följande:
    jag hade gjort det definitivt, det måste ju finnas någon möjlighet att både sy in eller sy ut om det skulle behövas. Vem vet du kommer kanske aldrig mer få den chansen att köpa en så billig klänning och tänk pengarna ni sparar och kan lägga på något annat. tex mat som kostar dessto mer. Får man fråga hur den ser ut och vart du har hittat den någonstans.
  • makupala

jag föll verkligen pladask för denna, är helt såld och bara MÅSTE ha den! hihi..

MV85 skrev 2009-02-05 22:57:44 följande:
    Den klänningen har jag oxå funderat massor på... Men hittade en annan sen! Men ska oxå ändra färger då de visar i blått på bilderna och jag ska ha vinrött
Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5