Inlägg från: fromheretoeternity |Visa alla inlägg
  • fromheretoeternity

Bröllop 2010 nr 5

MissMijah gumman!
    Jag tror också att det är hjärnspöken. Jag blir likadan när allt liksom är "för bra". Då tänker jag alltid: "så här bra kan inte jag ha det, det måste vara något som inte stämmer som jag har missat" åsså går tankarna igång. Det är så fånigt. Egentligen ska man ju bara njuta av att man har det bra!
    Å du verkar ha en underbar sambo på alla områden Försök att slappna av, säg till sig själv: "Jag är värd att njuta av att vi har det så bra, ingenting blir bättre av att jag oroar mig".

Logga på msn vetja!

• fromheretoeternity

Tjejer! Jag är så nervös! Jag har en trippeltenta imorgon, neurologi, ögon och öronsjukdomar. Jag är så nervös! Håll tummarna för mig! Med tanke på att min sambo ev blir varslad från sitt jobb nu så har vi verkligen inte råd med att jag hamnar efter i utbildningen!

I helgen när tentan är över ska jag ta tag i bröllopsplaneringen igen

Kram på er!

• fromheretoeternity

Morron girls!

MissMijah: Jättefin ring! Verkligen! Ska ni ha vitguld eller rödguld? Vad gulligt att Rob var så engagerad Pysselgubbe!

Jag har funderat på en sak och nu behöver jag råd av er tjejer. Vi ska ju ha ett mindre, avslappnat bröllop och jag gillar att vara lite otraditionell. Jag kommer ha en schiffongklänning tror jag, som inte har något tyll utan ganska smal. Håret kommer vara fint uppsatt och nu funderar jag alltså på om jag ska ha en hårdekoration, typ en stor stygblomma som det sen går lite tyll eller nät ifrån som går fram i pannan och lite snett över ena ögat. Istället för slöja liksom.
    Kommer det bli hot eller not?

Jag ska lägga upp lite bilder i galleriet så ni får se och tycka!

• fromheretoeternity
    MissMijah skrev 2009-01-18 12:13:42 följande:
    Det går inte alls bra! Jag bjöd på lite nötter och salta pinnar och sånt igår och det var tydligen värre än vad jag trodde för igår idag hade jag gått upp 7hg!!!! Jag blir så arg och ledsen!
    Men vi får se hur det går imorgon... blev bara så sur... idag ska jag inte äta ett piss!

Vad tycker du om hårdekorationerna?
  • fromheretoeternity

Nä, klart jag inte ska. Men Hur kan man gå upp 7hg på något som inte ens vägde 7hg??? Grrr!!!
    Jag ska ut och gå en sväng idag i alla fall tänkte jag nu när tentan är över!

Jävlar om dom hg inte är borta i morgon bitti när det är vägning!!! Grrrr!!!

MissMijah skrev 2009-01-18 12:18:31 följande:
    men gumman det är ju bara för att det ligger kvar i tarmarna! du komemr ju säkerligen gått på toa och allt tills imorgon. och lite måste du äta idag iaf! *hutter med fingret* inte svälta dig nu!! det är ajabaja!hårdekorationerna? jag ska kolla
  • fromheretoeternity

Ja, jag får göra något sånt. Har inga måltidsersättningar men tänkte köra på filmjölk, sallad och varma koppen

Jag gillar också den jag la in sist i galleriet, tänkte dock göra min egen med hjälp av en kompis som är så himla duktig på sånna grejer. Är bara rädd att jag kommer känna mig fånig när jag väl står där i kyrkan... men vadå? ingen vågar ju säga nåt!

MissMijah skrev 2009-01-18 12:24:53 följande:
    Karolna: ja men det binder ju vätska och så..speciellt om det var salt!jag har nog med gått upp även om jag höll mig någorlunda inom kalorimängden..kanske inte exakt, men så mkt över kan det inte varit.försök att kanske dricka typ måltisersättning idag då om du inte vill äta för mkt? behöver ju iaf näringen liksom. men där är ju en påse bara 100 kcal typ dricker du 5 sådana idag så kan du ju hålla dig mätt
  • fromheretoeternity

Ja, det hade varit skitkul! Och att mötas på mitten, 30mil var, är ju kanske lite långt... men vad smala vi skulle bli

Det går bra för Madde, hon tycker det går enkelt. Om du går in på vår tråd: Någon blivande brud som vill vara med och tävla? Så kan du väl skriva nåt? Å imorgon ska vi ju rapportera

Nu ska jag läsa en urtråkig bok om Evidensbaserad Medicin. Suck!

MissMijah skrev 2009-01-18 12:30:33 följande:
    vadå fånig? det är hur snyggt som helst!!fan gumman vi skulle bott i samma stad så vi kunde varit ute och gått tillsammans!!liksom svårt att peppa på detta avståndet hur går det för vår tredje part i tävlingen? jag har inte ens snackat med henne.
  • fromheretoeternity

Tack alla för peppningen! Man ska våga vara annorlunda!!
    Jag har lagt in ännu fler hårflor-bilder nu!

• fromheretoeternity

Jag har precis samma anledning som du. Jag blir färdig med min utbildning till sommaren men kände att jag hinner inte både ha en superjobbig termin och samtidigt planera bröllop. Så det får bli 2010 istället, men det är skönt!
    Nu hinner vi verkligen hitta det vi verkligen vill ha och jag vill dessutom gå ner en hel del i vikt!

EllaBellaG skrev 2009-01-18 18:43:23 följande:
    Tackar! Kul att kolla runt och se vad alla andra har för tankar! Väldigt skönt att ha gott om tid på sig, men samtidigt lite frustrerande att det känns så långt bort! Min anledning att "giftemål inom ett år efter förlovningen" inte funkar är pågående studier och därmed bristande ekonomi. Vad är era anledningar?
  • fromheretoeternity

Absolut!! vad duktig du är!
    Själv har jag gått med i viktklubb, behöver något för att hålla motivationen uppe! Har bara hållt på ett par veckor men än så länge är det på väg nedåt!

EllaBellaG skrev 2009-01-18 18:55:11 följande:
    Haha! Precis samma här med vikten! Har iofs redan hunnit gå ner nästan 10 kg, men då har jag hållit på i ca 3 år också. Har satsat på att lägga om kost och vanor ist för att börja hårdträna och banta! Vill gå ner ca 3 kg till innan jag är helt nöjd, men det borde jag väll rimligtvis hinna innan 2010
Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5