• makupala

Bröllop 2010 nr 5

min m2b kom precis hem från jobbet, sprang och mötte honom i dörren och förklarade läget.. att jag hittat mina drömmars klänning och bara MÅSTE ha den!

Svaret jag fick var: "Okej, men då får du verkligen inte ångar dig!"

Weeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

• makupala

halloj tjejer!
    har nu varit ute o shoppat igen.. hihi..
    var egentligen bara meningen att vi skulle åka
    o handla lite mat på citygross i Nyköping.. men sen
    blev det att vi gick in en sväng på Karlssons som
    ligger precis bredvid.. Hittade ett par finskor till
    m2b för 99 kr! Så han valde den modellen som kändes
    skönast o var snyggast i hans tycke.. så köpte vi dem!
    Är riktigt nöjd med vårt fynd!

Är så mycket roliga att shoppa när det är billigt.. hihi..
    Kram på er!

• makupala

jätte fina buketter! är ju jättesvårt att välja bland så mycket fint! men jag tycker det är riktigt snyggt med en lite annorlunda brudbukett, som den med bara en blomma..

sarahkka76 skrev 2009-02-07 14:38:04 följande:
    Nu har jag lagt upp en del bilder på olika buketter jag har fastnat på, vad ska man välja? det är såå svårt! Ska man ha en ensam blomma, rund bukett, droppformad?
  • makupala

nu har jag köpt min klänning!!

skickade mina mått idag så att den kan skräddarsys, ska betala den imorgon och sedan är det bara att vänta..

• makupala

beställde en kina-klänning via ett företag på e-bay..
    klänning+ändring av färg+skräddarsydd+frakt= 1187 kr!

lillamaa skrev 2009-02-08 12:51:46 följande:
    fenixx: nej de är väldigt sällan man har kontanter, tyvärr. makupala: varifrån har ni beställt :D
  • makupala

vi försöker också spara lite pengar varje månad.. har ännu inte bestämt oss för en fast summa.. skulle vilja spara ca 2500 kr i månaden..

men just nu känns det lite svårt då jag bara har ett tim-vikariat. fick ju jobbet förra månaden, så jag får min första lön nu i februari. spännande! vore ju skönt att kunna börja spara ordentliga summor.. :)

• makupala

någon mer som funderat på det här med underkjol under bröllopsklänningen? ska ni ha tyll eller ringar i kjolen?

• makupala

rosesarered: vet inte hur vanligt det är, men det kan ju vara snyggt att få lite extra vidd i kjolen om man har lite släp..

haennish: har hittat en i tyll som jag kommer att köpa när lönen trillat in på kontot.. hihi.. tror jag såg den där dokumentären också, kanal5 va? handlade om unga brudar? det blev ju en helt galet stor klänning..

• makupala

Tattoo82: jätte fin klänning!

så vad har ni tjejer för er en söndagskväll som denna?
    själv försöker jag natta sonen utan större framgång..

• makupala

tråkigt att höra att paradis inte längre är kvar.. önskar henne all lycka i framtiden..

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5