Inlägg från: rosesarered |Visa alla inlägg
  • rosesarered

Bröllop 2010 nr 5

Hej alla,

vilken underbar helg vi fick! härligt när man åker iväg och blir som nykära nästan *hihi*
    gör oss gott och lämna vår trånga, stökiga etta ibland
    Gav en liten 5-årspresent till sambon som heter 52 romantiska veckor, det är en skraplott för varje vecka i ett år med diverse romantiska saker som man ska överraska varandra med. Det är meningen att man ska dra varannan. Vi har inte skrapat någon än men lite kul presenttips kanske!

detdär med kilon här och där känner jag igen. Är en gottegris av stora mått, är ganska kort också (162) och jag tror tyvärr att vågen lutar mot 70-strecket.
    Men jag är faktiskt ganska nöjd med min kropp ändå även om jag vet att det inte skulle skada med att banta bort nåt kilo. Har en sambo som äter som en häst men aldrig går upp i vikt. Men han har ett väldigt fysiskt jobb till skillnad från mig som är stillasittande student.

Mijah,
    röstar på klänning nummer 2. Båda var fina men jag tycker nog att det är finast när klänningen är vit.

• rosesarered

Man kan köpa biljetter på plats. Jag har köpt biljetter till oss i förväg för att jag läste här att det kunde vara långa köer och så. Jag ska dit på lördag, ingen annan här som ska dit på lördagen?

haennish skrev 2009-01-29 19:29:40 följande:
    paradis och/eller emmeli o markus: Min tärna som jag ska gå med på mässan på söndag sa att man måste förköpa biljetter... Har ni gjort det? Borde man inte kunna betala direkt i dörren?
  • rosesarered

Det är bröllopsmässor överallt haha!

vad är det för ställe då paradis? *nyfiken*

molnis,
    köpte 52 romantiska veckor på presentkuriren.se
    fanns även en 52 romantiska nätter hihi men det spar jag till senare tror jag

just för oss passar det bra med nåt sånt, vi pratade precis igår om att vår vardag är så stressig och att det jämt är så mycket som ska fixas och donas..
    vi har inte ens några barn!
    ja så lite extra tid tillsammans då man gör nåt mysigt är inte helt fel.

MissMijah,

jaha, då var det annat läge med färgen, ska kika igen..

• rosesarered

Ja alltså båda klänningarna är fina så jag förstår beslutsångesten!

den första klänningen är ju lite pampigare än den andra, så det beror kanske lite på vad du är ute efter?
    den andra klänningen är enklare stil och säkert lättare med mindre släp.

jag tror att jag skulle välja den andra klänningen just på grund av att den är lite enklare.

samtidigt är den första jättefin också så...
    ja du ser jag är själv rätt velig så du får nog ingen hjälp utav mig

• rosesarered

12 romantiska dejter? är det nån liknande grej?

• rosesarered

kikar in en sväng här...
    vi hade planerat att gå på bröllopsmässan i lördags men på grund av lite förhinder blev det idag istället.
    Jag antar att jag är outad nu i och med att jag berättar detta för det var jag och fästmannen som stod på scenen och tog emot pris för vigselceremoni med Anette från romantiska vigslar!

helt sjukt jag som aldrig vinner annars!
    höhö jag känner mig lite omtumlad fortfarande..

• rosesarered

GRATTIS brudgummarna!!!

måste gå emot sexåringen där och påstå att du faktiskt inte ser ett dugg ut som en flintis
    vad härligt för er!

• rosesarered

Jo det fanns mycket inspiration helt klart=)
    sambon blev förtjust i dom kläderna som fanns för brudgummar så vi kommer nog att höra oss för med det företaget. Annars fick jag inspiration till inbjudningskort och blombukett.
    Fanns mycket fint!

Jo det kanske inte blev så klart,
    vi vann en vigselceremoni med en borgerlig vigselförrättare som heter Anette Bernklo. Hon finns här under Bt:s företagsregister under vigselförrättare. Hon har en hemsida som heter romantiska.vigslar. Tydligen så ingår en fotograf i paketet,han tar bilder under vigseln endast.

Och en stoor låda med olika slags choklad fick vi också
    mer än så vet jag inte ska maila henne för att få veta mera.

• rosesarered

Tack alla, det är inte ofta jag vinner något Det var faktiskt rena turen att vi vann, folk har deltagit i den tävlingen hela helgen liksom..och så vinner vi!
    fast usch vad hemskt det var att gå upp på scenen inför alla människor, det var ju en hel del som var där.

det var många jag pratade med där av utställarna som redan hade många inbokade 2010 så vem vet det kanske är bra att vara såpass ute i god tid.

• rosesarered

molnis,
    det var ju jättefina ringar du hade i galleriet!
    jag gillade mest den med många stenar, är lite svag för bling-bling

klänningarna vad också fina, men jag förstod inte riktigt vilken längd du har tänkt dig?

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5