Inlägg från: fromheretoeternity |Visa alla inlägg
  • fromheretoeternity

Bröllop 2010 nr 5

Jag tycker att du kan skriva bröllopsfest! Då förstår ju folk att det inte bara innebär en fika liksom

• fromheretoeternity

Jag hade absolut tagit något blekrosa. Det finns ju rosor som är vita fast svart rosa i mitten, de är fina tycker jag och passar vääääldigt fint till grått!

haennish skrev 2009-01-21 12:41:04 följande:
    Humlan66: Ja lila är ju fint, en favorit faktiskt... :) och jag förstår va du menade med buketten. :)Sambon tyckte mörkrött. Jag är lite trött på rött, men kan tänka mig en bukett med sådär riktigt riktigt mörkröda rosor. Är lite svag för blekrosa/gammelrosa också, och det finns ju flera sorters rosor i den färgen. Så vi får se vad det blir. :)
  • fromheretoeternity

Vad är embossing??

haennish skrev 2009-01-21 13:42:53 följande:
    Jag vet inte hur pyssliga ni är brudar, men har nån av er provat embossing?
  • fromheretoeternity

När har ni tänkt att förlova er? Vad vill ni ha för ringar?

sockersmulan skrev 2009-01-22 11:35:03 följande:
    Fenixx: haha, hade samma problem när mina svärföräldrar kom på besök förrförra helgen..var ett fasligt sjå att gömma alla ringbroschyrer! tycker det är jättesvårt att inte nänmna förlovning/bröllop för min mamma! pratar med henne i telefon nästan dagligen, och får bita mig i tungan varje gång!
  • fromheretoeternity

Oooh vad roligt! Kanske händer det på alla hjärtans dag??

Min fästman överraskade mig i sommras på vår ettårsdag. Han hade bokat ett jättefint hotellrum i en närliggande stad och sen gick vi ut och åt på kvällen. Efter det gick vi ner till standen och satt där i solnedgången och då frågade han
    Vi har släta raka vitguldsringar och till vigselring vill jag ha en solitärring, också i vitguld!

sockersmulan skrev 2009-01-22 12:12:47 följande:
    det är helt upp till min m2b när det sker, både han och jag vill att han ska överraska mig med ett frieri. det enda jag vet är att det kommer att ske i år. han verkar väldigt sugen nu, så håller tummar och tår för att det sker snart! vi har tittat runt en del på ringar, kommer att köpa jättefina trefärgade hos guldsmeden i min barndomsstad. nästan alla mina smycken är därifrån, så kändes självklart att gå dit.som sagt, de är trefärgade, ser likadana ut förutom att min har en sten i. såååå fina!
  • fromheretoeternity

Emmeli o Markus: Det var verkligen tråkigt att höra om er dåliga upplevelse på sjukhuset. Hoppas att det blir bättre från och med nu!

• fromheretoeternity
    maj2010 skrev 2009-01-25 19:35:37 följande:
    Nu finns det bild på min egenhändigt tillverkade tiara i galleriet. Vad tycks?
    Suuuperfin!! Precis lagom!
  • fromheretoeternity

Missygumman: Jag tycker klänning som man ser överst, den gråaktiga på bilden, tror att den ger smalast siluett eftersom den är draperad mer i midjan och den andra mer på höften. Men jag tycker att släpet var finare på den andra eftersom det var lite kortare.

I helgen blir det till att plugga statistik, FY F-N vad det är tråkigt!!!

• fromheretoeternity

Ååååh grattis!!!

Brudgummarna skrev 2009-01-30 18:14:37 följande:
    Hej tjejer.Nu är det faktiskt dags för oss att lämna er. Det blir inget 2010-bröllop.Förklaring finns i vårt galleri.
  • fromheretoeternity

Halsbandet var ju helt BEDÅRANDE!!! Jättefint med ett markerande halsband när man har axelbandslös klänning tycker jag!
    Hur gick det på arbetsintervjun förresten? Eller är jag helt fel ute nu?

pandis81 skrev 2009-01-30 21:59:00 följande:
    hej tjejer. En fråga så här på fredagskvällen. Vad tycker ni om smyckena som jag har lagt in en bild på i galleriet. Tycker ni dom är fina och tror ni dom skulle passa min klänning??? Tack för svar. Kramar Och trevlig helg.
  • fromheretoeternity
    MissMijah skrev 2009-01-30 22:15:27 följande:
    Karolina: ja..tror du den första döljer magfläsket bättre alltså? för det är ju det jag vill
    Haha!! Nu vet ju inte jag så mycket om ditt magfläsk men jag skulle i alla fall se mycket smalare ut i den översta klänningen
  • fromheretoeternity

Nu får du faktiskt kalla honom för DIN MAN!!!

Brudgummarna skrev 2009-01-30 23:05:46 följande:
    Idag! Alltså fredag 30/1 med två vittnen (två nära vänner).Familjerna bor 50-125 mil bort. Så det blev inget sådant. Nu hör jag hur min inte-längre-fästman kommer in med hunden så nu försvinner jag härifrån illa kvickt! :)
  • fromheretoeternity

Vi ska åka till Kalifornien och Las Vegas och bila runt lite. Jag bodde i USA som liten och vill gärna visa min man den delen av mitt liv. Det har dessutom alltid varit hans drömresa så det passade perfekt

molnis skrev 2009-02-02 20:12:38 följande:
    sitter å kikar runt efter bröllopsresa + en billig resa till solen i nov för att få lite sol och energi innan bröllopsbestyren sätter igång på riktigt. Planerar ni bröllopsresor? Vart vill ni åka?
Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5