tjoho alla nya och gamla, nu är jag äntligen klar med mina inlämningar så jag kan koncentrera mig på bröllopet ett tag fram över.
vi smakade också lite innehåll till tårtan å bröllopsmässan vi var på i januari och vi bestämde oss ((läs GUBBEN)), för att vi skulle ha svartvinbärs och vitchoklad mousse tårta. nu ska vi bara hitta en konditor i närheten som kan göra den
annars då, ska börja spara till bröllopet nu, annars kommer vi aldrig ha råd, leta reda på billigare saker och ta bort onödigt, vi ska fixa en egen låtlista , min mamma hade en liknande när hon fyllde 40, och det funkade super, typ dj-in-a-box med gratis för oss då, så där sparade vi typ 2000:-.
ska börja räkna lite på alkoholen, hittade en sida som man kunde bestäla från tyskland, men eftersom jag inte dricker så har jag INGEN koll på vad det ska kosta och vad som är billigt. kollade igenom alkoholfritt och där kostade ett flak 120 :- det kostar typ 79:- på i vårat lokala affärscentrum. men alkoholfritt kan ju vara dyrare om de "ska" sälja alkohol. men ni kanske kan hjälpa mig, och kolla vad ni tror ?
www.vinsajten.com
allmänt bara vad ni tror att priserna ligger?