• pandis81

Bröllop 2010 nr 5

Då tjejer.
    Vi trippar snart in på 2009 och det är vårat sista år som ogifta. Sen är det våran tur.
    Vi fortsätter att diskutera allt mellan himmel och jord kring våra bröllop här på tråden.

Dom som hänger här och delar sina meningar är följande:
    Missmijah: 26 år Partille 15092009
    Pandis81: 27 år Huddinge 24042010
    Mysifer: 21 år Jönköping 08052010
    Tinzi: Sandared 08052010
    Brudgummarna: 30 års åldern Umeå xx052010
    Kenttjej: Göteborg xx052010
    Aprikos: 24 år Höör 05062010
    Enmidsommarnattsdröm: Gävle 23062010
    Fenixx: 26 år hemlig ort 03072010
    Superstarfia: 17072010
    Emmeli o markus: 22 år Borlänge 24072010
    Evasdottir10: 28 år Bjärrum 31072010
    Haennish: 07082010
    Makupala: 24 år Trosa 21082010
    LindaCecilia: 21082010
    Fruhögstadius: 20 år Morgongåva 25092010
    Svartvitabruden: 25 år Stockholm 27112010

Inga bestämda datum
    Starfish: 24 år Gävle Sommaren 2010
    Justmeandmylove: Sommaren 2010
    Rosesarered: 23 år Stockholm Sensommaren 2010
    Ullis33: 33 år Göteborg Sensommaren 2010
    Hummlan66: Sensommaren 2010
    Diz: 26 år Ekeby Sep/okt 2010
    Lillamaa: 22 år Kalix Vinter 2010
    Paradisfågel: 20 år Borlänge 201x
    Sockersmulan:

Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html

Kram kram

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5
  • JL2b

Som jag har letat efter min drömtårta, har haft den så skarpt i huvudet men har inte kunnat hitta den på bild så att alla andra kan se den. Försen nu! Titta i mitt galleri, är så sugen på att gifta mig och få sätta tänderna i den! *mumms* Undrar vad gästerna säger om jag hoppar ner med huvudet före rakt ner i den... ;)

• MV85

Ser underbar ut! Är själv inne på liknande spår, så hoppas du kan hitta någon som kan förverkliga den =)

• paradisfågel

Makupala, jag hade nog satsat på nr 5 lr nr 7..

Pandis, de inbjudningskortet med rosor som du har i ditt galleri.. Har ett sådant provkort hemma.. Det är metallic, väldigt fint, men verkar vara rätt vanligt.. Har iaf sett på flera ställen folk som har sådana..

• MissMijah

Tack tjejer! Tur att jag har er.
    Det känns mkt bättre nu.
    Han mötte mig i dörren nu när jag kom hem från jobbet och sa " Gissa vem som är världens käraste pojkvän?!"

Vad har jag missat idag när ni babblat? Uppdatera mig lite.

• berglinlindström

Idag kom min stora son hem och sa att fröken hade sett oss här på bröllopstorget så hon frågade om när var mm men lovade att vara tyst för hon är bra vän daniels föräldrar.
    Sen har vi räknat att det blir för dyrt på catring så vi kommer att göra egen mat.
    Sen vart vi jätteglada för ett dansband som vi känner kanse kan spela på våran dag och deras kompisar spelar på båten när vi åker så gissa vad glada vi är.Våra dagar kommer att bli jättebra.

• fromheretoeternity

MissMijah gumman!
    Jag tror också att det är hjärnspöken. Jag blir likadan när allt liksom är "för bra". Då tänker jag alltid: "så här bra kan inte jag ha det, det måste vara något som inte stämmer som jag har missat" åsså går tankarna igång. Det är så fånigt. Egentligen ska man ju bara njuta av att man har det bra!
    Å du verkar ha en underbar sambo på alla områden Försök att slappna av, säg till sig själv: "Jag är värd att njuta av att vi har det så bra, ingenting blir bättre av att jag oroar mig".

Logga på msn vetja!

• sockersmulan

Åh vilken fin tårta!! Vad ska du ha i den?

JL2b skrev 2009-01-14 19:32:33 följande:
    Som jag har letat efter min drömtårta, har haft den så skarpt i huvudet men har inte kunnat hitta den på bild så att alla andra kan se den. Försen nu! Titta i mitt galleri, är så sugen på att gifta mig och få sätta tänderna i den! *mumms* Undrar vad gästerna säger om jag hoppar ner med huvudet före rakt ner i den... ;)
  • rosesarered

Hej alla,

har haft en lång skoldag idag och gissa vad som väntade på mig när jag kom hem? jo nya allt om bröllop. Kände igen en brud härifrån, hon och hennes make var med på ett real life bröllop.
    Vet inte hennes nickname här med de hade ett jättefint rosa bröllop.

Pandis,
    gillade den med körsbärskvisten bäst. känns vårigt och fint.

MissMijah,

det går ju upp och ner, ibland tvivlar men och sen blir det en bättre dag igen. Låter ju som att ni har det jättebra tillsammans, så du har nog inget att oroa dig för! hur länge har ni varit tillsammans förresten?

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5