Bröllop 2010 nr 5
Välkommen in Frostbrud!
Berglinlindström, tråkigt att höra vad du varit tvungen att gå igenom! Tycker iaf att det är bra att du kan prata med ditt ex efter vad som hänt..
Sarahkka76, jag har hört talas om de.. Vi har funderat ett tag på att göra så.. Men sen hittade jag kuverten därför tänkte vi göra något bildspel eller inspelning lr vad de nu blir som tackkort.. Sen till tex min farmor så blir de nog ett helt vanligt tackkort eftersom hon inte har varken dator eller dvd-spelare..
Fenixx, jag hade gärna velat se dig dyka upp i klänning o bukett när ni har brandövning
Haennish, låter som oerhört pinsam situation! Påminner lite om när jag var nere över Valborg sist.. Tydligen så hade min ena faster frågat min mamma om jag var gravid och i vilken månad jag var i (!?).. Dagen efter var det en tant på stan som mamma kände som tydligen varit en bekant till min mormor eller hur de va och som mamma pratade lite me.. Rätt va de va la hon handen på min mage och klappade mig och frågade om jag visste om det skulle bli en flicka eller en pojke
hon såg väldigt frågande ut när jag svarade att det var mitt vinter-lager för att jag inte skulle frysa.. (och nej, enligt mig så putade inte min mage någonting)