Bröllop 2010 nr 5
Tja vi har väl kommit längre med kläder osv en själva platsen vi vill gifta oss på *s*, det där är inte lätt
28 Aug skrev 2009-02-20 09:11:23 följande:
När det gäller festen är jag OROLIG- väldigt orolig tom för jag litar inte en meter på att nån av våra kan underhålla specielt länge. Nu kan man inte jämnföra en bröllopsfest med en *vanlig* fest men Tex i midsommras då jag och min syster va nerbjudna till m2b's mammas sommarstuga I Borås. För oss innebar det 60 mil i bil dit och det vi trodde väl att det skulle bli trevligt men för utom en ombyggnad som va långt ifrån klar ( annan historia ) så gick dom helt plötsligt och lag sig kl 10- HALLO kl 22 på en midsommarafton.. bara poff sådär :-s snacka om snopna vi va. men jag vet att till kl 24 kan do i VÄRSTA fall hålla sig uppe men inte 17 vill jag att min bröllopfest slutar SÅ tidigt.
Vi åkte ålandsbåt i sommras och det ÄR ju party, men vad händer joo kl 22 går hans bror som fyllt 30 och lägger sig och läser en bok- ja ni hör ju :-s
MV85 grejjen är ju att vi inte har speciellt mkt vänner kvar nån av oss har ju blitt så när vi pendlat mellan oss alla dessa år. då har man prioriterat det och vännerna droppat av och gått vidare lixom -suck
kan ju söka nya här HALLO vilka vil bli våra vääännner . ha haha skämt osido
ja varmbadhuset som jag kikade på och som missmiaj ska ha så tar dom 1500 kr extra från kl 00,00 ( tror jag det va )