• viktualia

Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!

Minsann! Inte kan vi lägga ner än eller?!?! Nääeee... tänkte väl det!!

Här kommer tråd nummer 11 och det är bara att fortsätta diskuteras livets väsentligheter. Så fortsätt babbla nu, kära bruttor!

Vintips, matlagningsmysterium, byråkratdjunglar, resor, relationer - jaaa visst.. allt ryms ju här!

• Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!
  • MuffinsTönt

Åhh! Für Elise är min äääääskliiingslåt! Blir dubbelknäsvag när nån spelar den. *gör en dramatisk gest mot pannan och svimmar*

Saxofon som spelar lugna jazzlåtar är suuupersexigt! *svimmar igen*

Nenne
    Har ni redan en? Tränar du där då, annars det enda skälet till att dem öppnar en til är väl för att du ska börja hos dem.

Hehe, är det grabben min du beskriver där med stubb,t-shirt o jeans? *skryyt* utan gitaren förstås.

• anne på grönkulla

ja alltså jag lyssnar på mycket musik, men blir inte knäsvag av nån som spelar

Men knäsvag av snyggingar blir jag ju absolut... hmm...

• MuffinsTönt

Hmm... Jag kan bli knäsvag av en viss låt som får mig att tanka tillbaka till en viss sak. Sen är jag också extra knäsvag gär det gäller parfum. och det är bara EN specifik doft, nämligen Calvin Kleins svarta flaska Be. Hehe, grabben sprutar på sig den vid specifika tillfällen. Och förstås snyggar. Tex host host Legolas och Frodo! *suuck*

• nennesjuttioåtta

Muffin
    hahaha jaaaa precis! Men han är inte så händig på gitarren men han klinkar på så gott han kan (han köpte både en akustisk och en elgura bara för att han ville kunna)!

Anne
    jag svimmar inte heller. I så fall av den som framför musiken. Eller nej, inte ens det. Tycker det är så pinsamt med alla flickor som skriker och svimmar, pfahahahaha såg ni Idol i år, där hon som fick komma upp på scenen blev helt galen!
    Men knäsvag kan jag bli, höhöhöhö!!!

ÅÅ Orlando Bloom stod högt i kurs ett tag, men jag gillar allt som har ögonbryn (helst två). George Clooney, min man (som introducerades för "pincett" för x antal år sen ), jaaa. Pitten funkar ju alltid (Brad, alltså)

• MuffinsTönt

Haha
    jag tror( jag VET!) du gillar Pitten både med och utan Brad. Sorry, kan inte låta bli. Ja, jag erkänner, jag gillar oxå båda alternativen.

• anne på grönkulla

Haha, själv har jag aldrig riktigt fattat det där med Brad måste jag erkänna.

Nåjja, läggdax här i verkligheten - vi hörs!

• MuffinsTönt

Brad är enligt mig töntcharmig. :-F

Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!