Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!
närå, bara mina vilda jobbplaner
närå, bara mina vilda jobbplaner
Är C små???? Jisses, jag har då alltså inga alls...
*funderar på om maken köpte glasögon på nätet?* Ska fråga men han använder knappt sina. Jag som har på mig dem 18 timmar om dan skulle nog inte våga...
BH-behovet är akut däremot, måste åtgärdas snarast - en sport-bh i det svepet var en bra ide!
Modigt, muffin! Hejja dig!
Konstigt, varför det? För vem?
*kramar om muffin o vickan* Försöker titta in igen senare idag... *stressar vidare*
Kram till er alla!
Själv är jag rätt slut efter 2 otroligt intensiva o lärorika dagar...
Muffins, jag förstår att det gör ont. Orkar du vara vänner? Det måste man inte, om man inte själv känner att det är rätt. I ett uppbrott som det du beskriver osm ändå är rätt lugnt är det kanske lättare än om det är stor utåtagerande dramatik. Men du måste faktiskt inte ta hänsyn till några känslor utom dina egna.
Mmm, man brukar tro det och tröstar det så fine. Men om den nån dag gör det svårare för dig att komma loss och gå vidare så släpp den! Den är inte värd att styra dig.
Sen, låt det ta tid. Gör saker. Bryt ihop ibland. Gå vidare sen. Som sagt, oavsett vad så har DU lärt dig en massa som du kan ha med dig i resten av livet om hur du ska hantera dig själv, din familj och dina relationer - och det är värt massor!
Det går väl inte charter till Hongkong - reguljärbiljetter brukar väl inte löna sig att köpa sent? Men genom att kolla på olika bolag o olika tidpunkter kan man kanske få ner priset en del.
det går nog charter till vietnam, ja, men den enda gång jag åkt dit åkte vi faktiskt via Hongkong. Vad har du kollat för bolag?
Vad kostar biljettern då? Ibland är det ju himla olika vid olika årstider oxå.