anne på grönkulla skrev 2009-03-25 04:14:41 följande:
Mmm, man brukar tro det och tröstar det så fine. Men om den nån dag gör det svårare för dig att komma loss och gå vidare så släpp den! Den är inte värd att styra dig.Sen, låt det ta tid. Gör saker. Bryt ihop ibland. Gå vidare sen. Som sagt, oavsett vad så har DU lärt dig en massa som du kan ha med dig i resten av livet om hur du ska hantera dig själv, din familj och dina relationer - och det är värt massor!
Tack Anne! Jag ska låta det komma spontant. Antingen så vill jag det en dag eller så rinner det ut i sanden.
Jag ska ta mig samman och jag vet att det får ta den tid det tar. Idag ska jag och en kompis sitta o älta våra problem. Det känns bra! Jag skrev ju att jag försöker hitta på ngt här i närheten. Men jag har tänkt lite. Ända från början så är det ett ställe jag vill åka till. Det ligger på andra sidan globen o kostar 3ggr så mkt min budget tillåter. Jag ska försöka hitta sista minuten biljett. Problemet är att det inte finns nån sista minuten till just det stället utan jag får göra ett "mellanstop". Vilket eg är bara bra men kanske inte just nu... Berättar mer sen!
Nu känns det som jag har skrivit en massa fel men orkar inte kor läsa kl 7 på morrnen.