Inlägg från: EmMa09 |Visa alla inlägg
  • EmMa09

London?

Vi ska åka på en mini semester till London efter bröllopet. Vi kommer att åka på vår "riktiga" bröllopsresa under semstern senare till sommaren. Ingen av oss har tidigare varit i London.
    Jag skulle nu vilja ha så mycket tips som möjligt om vad vi bör göra och vad vi absolut inte ska missa under vår tripp till London.

• Svar på tråden London?
  • EmMa09
    Luucie skrev 2008-12-28 16:36:38 följande:
    Får man fråga varför just London?
    Ingen av oss har varit där tidigare och vi vill båda åka dit. Vi har många städer i Europa som vi vill "klara av", och vi hittade det billigaste alternativet till London. Vi kommer att åka till västindien på sommaren så vi var tvungna att hitta ett billigt alternativ!
  • EmMa09
    helle78 skrev 2008-12-28 21:30:17 följande:
    Åhh det låter som en perfekt plan, jag älskar London Sist jag var där med sambon firade vi hans 35-årsdag och jag hade bokat bord på Jamie Olivers restaurang i London. Både jag och sambon var jättenöjda, servicen är underbar och maten är ännu bättre.www.fifteen.net/restaurants/fifteenlondon/Pag...
    ååhh, det låter trevligt, men dyrt??
    vi kommer säkert att göra det alla turister gör-kolla in Madame Tussaud, åka sightseeing bussarna och promenera omkring en hel del...
    tack för tipsen!
  • EmMa09

tack så hemskt mycket för alla de kanon-bra tipsen! ska kolla upp dem lite mer nogrannt när jag får tid!

Svar på tråden London?